<p>Hoi zoal t topic al aan geeft maak ik me enorm druk om het rs virus </p><p>mn zoontje is nu 10 dagen oud en Mn dochter is 2 en die is verkouden en hoest al een Paar dagen </p><p>nu heeft ze haar broertje geknuffeld kusjes gegeven op zn mutsje maar ook op zn gezichtje </p><p>ze zit vaak aan zn gezichtje en ik heb haar echt niet altijd der handjes gewassen ook pakt ze soms zn speen en legt um weer neer terwijl ze ook in der handjes hoest</p><p>nu is Mn zoontje niet echt verkouden vanmorgen kwam er alleen wat snot uit zn neus </p><p>hij drinkt goed en heeft voldoende plas luiers</p><p>ik zat vandaag al bij de dokter en die zegt dat er incubatie tijd van een week aan vooraf gaat voor ze ziek worden </p><p>En voorals nog kucht hij soms en haalt hij naar mijn idee gewoon adem zoals als alle babys niet langzaam niet snel soms iets sneller dan weer langzamer gepaard met stuiptrekkingen zoals alle baby doen maar ik kan het gewoon niet uit Mn hoofd zetten ben zo bang </p><p>mn dochter gaat ook gewoon naar de peuterspeel zaal en volgens de huis arts kan dat ook gewoon want hij zegt je kan je zelf anders wel opsluiten </p><p>hoe gaan andere ouder hier mee om? </p><p>Ik was nu wel continu Mn dochter der handjes en Mn zoontje drinkt goed en is wel suf maar die is suf geboren hij slaapt onwijs veel is in zn kraam week niet eens afgevallen maar alleen aan gekomen </p><p>ik vind het zo lastig ook of ik Mn dochter nog naar de peuterspeel zaal moet brengen of dat ik haar beter een maandje niet kan brengen maja ook dat vind ik ziellig want ze vind het zo leuk daar en om eerlijk te zijn ik vind het ook wel lekker als ze daar is zo heb ik tijd voor Mn huis Mn baby de boodschapjes </p><p>Wat te doen? Iemand raad? </p>