Zorgen, zorgen en nog eens zorgen

<p>Dag dames,</p><p>inmiddels ben ik 8 weken. Vanaf moment 1 dat ik weet dat ik zwanger ben heb ik zorgen. </p><p>Zorgen over een BBZ, zorgen over een eventuele verwaarloosde SOA, zorgen over de reactie op mijn werk, zorgen over mijn darmen, zorgen over het kloppen van het hartje, zorgen over evt miskraam, zorgen over de vermoeidheid, zorgen over mijn hobby, zorgen over haaruitval, zorgen over gezond eten, etc. </p><p>Ik weet heus dat ik moet genieten en merendeel van de tijd lukt mij dit ook wel, mijne gute. Ik word af en toe rammetje gek van mijzelf. </p><p>Herkennen jullie dit gevoel en zo ja, wat doen jullie om de onrust te stoppen?</p><p>groeten,</p><p>Milou</p><p> </p>
 
<p>Ik had ook veel zorgen, vooral na een miskraam vorig jaar, maar dat verdwijnt vanzelf bij mij pas vanaf week 16 maar probeer indd zo veel mogelijk te genieten en zorgen blijf je altijd houden denk ik.. ik zou je niet teveel zorgen maken over je werk of je hobby het wijst zich straks allemaal vanzelf wel, laat het op je af komen je kan je er toch niet op voorbereiden hoe het allemaal zal gaan lopen, het loopt namelijk altijd anders.. te veel zorgen/ stress is ook niet goed. </p><p> </p>
 
Terug
Bovenaan