Zorgen

<p>lieve mede mama’s,</p><p>Vorig jaar 26-8 ben ik bevallen van mijn eerste dochter, nou zijn we sinds 1 week erachter gekomen, dat ik onverwachts weer in verwachting ben ( van harte welkom hoor). Ik gok dat ik zo rond de 5 weken zwanger ben, maar ik heb extreem veel last in mijn onderbuik bij het opstaan, bukken en zeker bij niezen of hoesten. Kan dit al een soort bandenpijn zijn zo vroeg in een zwangerschap? Heb nooit bandenpijn gehad bij de eerste.. </p><p>Heb mijn zorgen uitgesproken bij de huisarts en zou hiervoor eerder naar de vk mogen. Maar weet verder nog niet wanneer, en maak mij toch best zorgen .. </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb wel veel last van bandenpijn maar dat begon echt pas bij een week of 20 toen de baarmoeder groot en zwaar werd en eraan begon te trekken, en dan eigenlijk voornamelijk bij lang staan en lopen. Bij 5 weken kan ik me dat nog niet zo goed voorstellen.
Kan misschien iets met innesteling te maken hebben? 
Hopelijk kun je snel bij een verloskundige terecht. Succes!

Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook pas met 18 weken. Nu bij de tweede inderdaad al meteen in het begin. Eigenlijk al vanaf het moment dat ik het wist. Ik dacht toen ook dat dat nog niet echt kon omdat je baarmoeder dan nog helemaal niet zo zwaar is. Maar nu ben ik inmiddels 23 weken zwanger en alles is prima. Het kan dus echt wel.

Het kan inderdaad dat je bij je tweede zwangerschap al heel snel bandenpijn had. Zeker als je kort achter elkaar zwanger wordt ;) Het oprekken begint dan allemaal veel eerder. Ik heb het deze zwangerschap ook allemaal veel eerder gehad.

Lief dat jullie allemaal gereageerd hadden! Gaf mij al veel rust, gelukkig maandag contact gehad met de VK en die snapte mijn bezorgdheid. Gisteren mocht ik daarom naar de gynaecoloog voor een echo, alles zag er goed uit ( voor de prillen 5 weekjes die ik nu zwanger ben hihi ). Er kunnen nog zoveel dingen mis gaan, maar het begin is er ??

Ik ben nu ook net 4 weken zwanger en heb er ook last van. Misschien dat het per persoon verschillend is. Fijn in ieder geval dat het er goed uit ziet! 
Wat kunnen ze op de echo zien met 5 weken? En kun je dat zomaar aanvragen? 

Heyy 
ik had dit ook de 1e weken.
bij mij zat er een kieste schuin onder mijn baarmoeder ( niks ernstigs verdwijnt vaak rond de 12 weken) . Vloog soms nog niet niet tegen het plafond aan. 

Terug
Bovenaan