zorgen :(

<p>Hoi,</p><p>Sinds vanmiddag maak ik me een beetje zorgen. Ben 6.4 wk zwanger en verloor net in de middag een flinke klodder slijm (sorry als het tmi is). Heb net wat meer kramp gehad dan normaal en ik merk ook dat de misselijkheid die ik al 2 weken heb ineens niet aanwezig is. Het voelt een beetje knullig om hiervoor al de verloskundige te bellen. Herkent iemand dit of heeft iemand advies :(?</p>

Niet twijfelen, gewoon bellen! God, ik heb wat keren de verloskundige gebeld in de eerste weken. Vinden ze echt niet erg, anders ga je (onnodig) in de stress zitten en dat is ook niet goed.

Ik snap je zorgen! Veel slijm verliezen hoeft in principe niets te betekenen (doordat de baarmoeder hard werkt maak je ook meer slijm aan) en de krampen kunnen ook komen door het harde werken van de baarmoeder! 
Sowieso gewoon bellen als je je zorgen maakt, niks raars aan hoor! 

Wat de rest zegt: als je echt ongerust bent, mag je altijd bellen!
Maar wat je beschrijft klinkt totaal niet ernstig hoor, allemaal normale verschijnselen aan het begin van je zwangerschap :)

Indd gewoon bellen!
Bij mn 2de zwangerschap heb ik ook vaak bloed verloren met een stolsel erbij nu een heerlijk ventje van 11 maanden rond lopen !

Terug
Bovenaan