zorgen

hallo allemaal.
ik maak me zorgen ik doe niets anders dan piekeren een vriendin van mij was 7 maand zwanger en haar kindje is in de buik om het leven gekomen omdat het het navelstrengetje om het nekje had bij hoeveel vrouwen kan dat voorkomen ?
als mijn kindje een dag niet beweegt ben ik bang heel bang wie heeft antwoord op mijn vraag??
 
heb geen antwoord voor je, omdat ik het zelf ook heb. Ben nu 18 weken en voel mijn kindje sinds gister niet meer schoppen. Wel bewegen, denk ik, maar het vertrouwde schopje niet. ook ik maak me zorgen, maar probeer te denken dat hij een rust-dagje heeft. Als ik vanavond in bed(wat normaal mijn contact-moment met m'n kindje is) nog niets voel, bel ik morgen de vk....
Helen
 
Ik ken ook iemand waarbij dat is gebeurd en daardoor sta ik er ook erg bij stil. Volgens mij gebeurt het zelden, ik zat net al op internet te zoeken maar zie er niets over. Misschien moet je je vraag bij het forum "verlies en verdriet stellen?
Nu mijn kleine is ingedaald, gebeurde rond de 36ste week is mijn angst praktisch weg. Want dan kan het niet meer gebeuren, dan zit het hoofdje in de bekkeningang. Ze moeten alleen niet meer toch gaan draaien, gebeurt natuurlijk ook heel soms wel.
Ik denk dat je angsten normaal zijn,
vooral omdat je het in je omgeving hebt gezien. Geniet en denk zo; de kans is nog kleiner als het al zo dichtbij is gebeurd....
 
Terug
Bovenaan