zorgen

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben nu pas 5.5 weken zwanger, maar 's morgens na plassen  veeg ik wat bloed af. Is niet helder of roestig bruin, maar donker rood. Mijn ha is op vakantie, dus vraag ik of één van jullie dit ook heeft gehad en weet wat het zou kunnen zijn??
Maak me een beetje zorgen, nu eindelijk zwanger wil ik er niet aan denken dat het ook nog mis kan gaan.
Groetjes, Ant

lieve ant ik zou toch maar even naar een vk gaan voor de zeekerheid hoor dan weet je hoe het zit wil je niet bang maaken maar bkloed is niet goed he of het moet nog innesteling bloed zijn liefs van jolanda

Hoi Ant,

De VK zal je vertellen dat je maar even af moet wachten omdat het alle kanten op kan gaan. Met 5,5 week kunnen ze niets zeggen.
Bloed hoeft overigens niets ernstigs te betekenen! Het kan innestelingsbloed zijn, maar het kan ook van je baarmoedermond af komen. De bm is beter doorbloed tijdens de zwangerschap waardoor er eerder bloedinkjes kunnen ontstaan. (toevallig sex gehad voordat de bloeding ontstond??)

Maak je niet teveel zorgen. Er zijn genoeg succes verhalen op de forums te vinden die ook in het begin bloedingen hebben gehad.

Succes

kameraadsel

hoi, dankjewel voor jullie lieve reacties. Weet wel dat de bloedinkjes niets hoeven te betekenen, maar het is toch altijd weer fijn om hier steun te vinden. Vk vond idd dat ik moest wachten, heb zowieso ma een echo om te kijken of het allemaal goed zit ( verhoogde kans op bbz! ) Vandaar ook een beetje mijn angst.
Groetjes, Ant

Terug
Bovenaan