Zorgen

hallo,

Ik zit nou weer ziek thuis. En ik maak me zo zorgen om die kleine.
Had gisteren al flinke hoofdpijn en maagpijn en nog misselijk ook. En vanacht toen ik naar de wc moest door me benen gezakt.
Dus ik mocht voor de zekerheid even langskomen over anderhalf uur.
Mijn gevoel zegt dat alles goed gaat met ons kleintje. Maar ik maak me toch zo zorgen.
Voel me alleen dan zo'n zeur dat ik dan op een extra controle kom.
kan me aan de ene kant gewoon niet voorstellen dat ik nu alweer ziek ben.
Terwijl ik dat natuurlijk wel hoop. Voel me zo happy met die kleine in me buik.
Sorry voor mijn gemopper. maar moest het echt even kwijt.

Groetjes Cony

Mopper er maar op los hoor!! Dat mag hier hahaha
Ik heb het zelf ook hoor! Zit het allemaal wel goed daar binnen??? Donderdag mag ik weer naar de vk en vind het opzich dood eng........heel stom! Heb onder tussen 2 goeie echo's gehad en voel het al heel af en toe..........dus eigenlijk loop ik ook gewoon te zeuren.

Tijdens mijn 1e zwangerschap was ik trouwens ook vaak ziek! Heel vaag. Nu heb ik het gelukkig niet.

'Gelukkig alles is goed met onze kleine.
Ben waarschijnlijk beetje griepig. Of last van zwangerschapskwaaltjes.
Had wel een lage bloeddruk. Dus het werd me aangeraden  om dropjes te eten. mmmmmmmmmmmm. Nu ga ik lekker me rust nemen. En me even om niks druk maken. (Ben me baan in oktober namelijk kwijt doordat ik te vaak ziek ben geweest).
Dus die ene keer dat ik me dan nog extra ziek meld kan toch al geen schade aanrichten. En wat extra rust is nu erg welkom.

De bubby gaat nu voor alles en als het met hem/haar goed gaat, gaat het ook met mama goed.

Groetjes,conny

Hoi,

ik heb het ook hoor: sinds begin van m'n zwangerschap al 3 keer ziek geweest... (ben nu 15 weken, dus elke maand een keer ziek). Gelukkig heb ik en een vast contract en een begripvolle (vrouwelijke) manager, (die zelf 4 keer de hele zwangerschap ziek is geweest), dus dat scheelt...

Maar ik zou ff het juridisch loket bellen, of ze dat wel mogen doen: als je ziek-zijn zo samenhangt met je zwangerschap zouden ze wel eens in overtreding kunnen zijn als ze je contract om die reden niet verlengen.... Je kunt het juridisch loket bellen voor gratis advies, (je kunt ze vinden via google). Succes en doe idd maar even lekker rustig aan!!!
:)

Terug
Bovenaan