zorgen

hoi meiden

nou ik kreeg gister weer de schrik van mijn leven, voor de zoveelste keer heb ik weer een bloeding maar nu echt met krampen en al dus ik bellen naar de gyn , en mocht gelijk komen als we er maar voor 18:00 uur waren , nou dat lukt me , maar alles deed zeer zitten lopen etc dus durfde haast niet naar binnen voor de eggo bang dat ze zouden gaan zeggen dat het niet meer leefde , maar wat schetste mijn verbazing het zat er nog en het bewoog het hartje klopte dus ik pppfff gelukkig , maar wat zegt de gyn wat nu goed is kan morgen anders zijn , je zult echt even rustig aan moeten deze week even niet werken ( werk in een bloemen winkel en sta en til heel de dag )
dus ik was opzich wel opgelucht maar maak me toch echt zorgen of mijn ukkie wel blijft zitten waar hij hoort ben nu 9 w en 1 d en het ging juist de afgelopen 2 weken heel erg goed dus heb ik het eigenlijk aan iedereen verteld omdat ik dacht ach het gaat nu goed geen bloedingen meer dus het kan wel

weet iemand hier raat mee of heeft dit ook mee gemaakt

groetjes lydia

Hoi Lydia,

Wat heftig zeg! kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Wel heel prettig dat je direct terecht kon bij de VKP en een echo kreeg. Stelt je dan toch even gerust. Lukt het met het rust houden?

groeten floor

nou stil zitten is niet echt iets wat aan mij besteed is, maar goed het is voor een goed doel ik ga gewoon hopen dat het blijft goed gaan en me maar aan de regels houden mijn kleine meisje is nu bij oma daar kan ze gewoon haar ding doen en ik moet eigenlijk slapoen maar kan me bed niet meer zien nu al ppff hihihi dus zit lekker op de bank met laptopje

Nou gezellig, ik zit ook op de bank met de laptop... hebben we wat aanspraak haha.
Ben herstellende van een buikgriepje... ook geen pretje. dacht in het begin echt even dat de krampen misschien een miskraam konden betekenen... Maar ´gelukkig´ haha bleek het om een buikgriep te gaan.

groetjes

Hey Lydia,

dat is balen zeg!! Hou je dan maar inderdaad rustig, wanneer gaan ze weer een echo maken bij je? Ik hoop voor je dat de bloedingen nu weg blijven en je alsnog kan genieten van je zwangerschap!

Groetjes
Angel

He getsie zeg. Dat lijkt me echt verschrikkelijk zeg. Dat je uberhaupt stil kunt zitten. Nou hoop idd voor je dat het gauw over is en alles gewoon goed zit. Heel veel sterkte.

Groetjes Ties

Terug
Bovenaan