Zorgen

Ik maak me een beetje zorgen..
Na het voeden controleer ik altijd de borst of hij goed leeg is en geen verstoppingen zijn.

Maar zo net heb ik gevoed en kom ik er achter dat er een harde bult in de borst zit net onder het tepelhof.
Ik heb al geprobeerd het weg en/of soepel te masseren maar het blijft..
ik heb er verder geen last van geen pijn jeuk of wat voor irritatie dan ook

Misschien zullen jullie denken wat maak je je druk maar me oma heeft borstkanker gehad en me tante heeft het (is bezig met behandeling) me moeder zit ook in de controles en vanaf volgende jaar moet ik ook

Dus op eens z,n bult zit me niet lekker maandag toch maar naar de huisarts

Ooh jakkes. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!
Ik hoop dat het niet borstkanker is maar toch een verstopt kliertje. Mag het maar snel maandag zijnn
Dan kan je naar de ha en ben je hopelijk uit de stress en zorgen.
Heeeel veeel sterkte!

Het gatver, da's eng! Wat je kan proberen is tijdens het voeden stevig op de harde plek te blijven drukken, dan duw je bij een evt. verstopping of beginnende ontsteking de bult misschien wel weg. Ik heb het zelf ook gehad (en 3 gevallen van borstkanker in de familie) en het bleek gelukkig te verdwijnen. Veel sterkte het weekend, laat het idd maar wel ff door de ha nakijken voor je eigen gemoedsrust.

Liefz Esz

Hoi,
Ik heb al sinds de oudste in mijn linkerborst een bult, een soort van hardere verdikte plek, laat hem elke keer controleren ondanks dat ze me elke keer zeggen dat het niks is, meestal heeft het in combi met bv niks met kanker te maken, komt dan veel voor!! maar ik snap goed dat je het wil laten controleren.
Succes maandag, en jezelf niet gek maken hoor!! als je elke keer voelt, is het dus heel recent en de kans echt vele malen groter dat het vanzelf weer weggaat!

Terug
Bovenaan