Zorgen

Hey meiden,

Ben nu bijna 12 weken,maar vannacht voelde ik me plots zo misselijk, en later toen ik weer wakker werd had ik zoveel pijn in me buik het rommelde allemaal uiteindelijk naar de wc gegaan.
Ik heb geen bloedverlies, maar ga me toch een beetje zorgen maken .. Of het misschien komt door dat ik donderdag ga vliegen daar wordt ik vaak stresserig van en daar heb ik soms dagen van te voren ook last van..
meiden graag jullie ervaring ?

Gr Meisje1990
 
Hey meid,

Is het toch geen klein buikgriepje geweest??? En als je niet bloedt hoef je niet bang te zijn.
Ook kan de baarmoeder wat krampen als hij groeit... dit is heel normaal en niets om je zorgen over te maken.

Maar als het je toch ongerust heeft gemaakt, bel dan even de vk zij kan je gerust stellen.
 
He meis,

Zou best een beetje stress kunnen zijn.. als je zwanger bent ervaar je veel dingen nu eenmaal wat heftiger dan anders.. Maar ook niet lekker zijn kan net effe iets meer zijn dan als je niet zwager bent, heb dat zelf ook..sneller misselijk, buikkrampen etc terwijl ik daar normaal nooit last van heb.. Geniet lekker van je vakantie!
Liefs mvtwee (27wk)
 
Het lijkt of ik mijn eigen verhaal van vanacht lees heel bizar!
Ik heb vandaag ook nog veel last maar denk dat ik buikgriep heb ofzo word bij alles wat ik eet misselijk!

Sterkte meid!
 
Terug
Bovenaan