maak mij toch wel zorgen. Ben nu 26 weken zwanger en sins vorige week erg veel last/pijn in mijn buik en vooral sávonds en s'nachts. Dacht eerst oo heb weer een blaasontsteking. Maar 2 keer laten testen en dat was het niet. Verloskundige gaf aan als ik maandag nog last had wilde ze mij graag zien. Maar maandag ging het eigenlijk wel maar daarna werd het weer minder. In bed doet het draaien pijn in mijn buik. Het maakt niet uit of ik ou op mijn rug of zij lig. het laatste 2 dagen voel ik de kleine ook minder. fysio zegt dat ik het rustiger aan moet doen. Nou rustiger als ik nu doe kan ik niet. Zit helaas al voor 100% in de ziekte wet. thuis doe ik niet veel. doe ik wel veel/wat dan heb ik in de avond zoveel pijn dst ik amper de trap op kan lopen.
Heb net gebeld met de verloskundge en word terug gebeld.
Ik had mij de zwangerschap zo anders voor gesteld...... weet dat ik het grote geheel moet zien maar dat is soms erg lastig.
Nu maar wachten op telefoon.
Heb net gebeld met de verloskundge en word terug gebeld.
Ik had mij de zwangerschap zo anders voor gesteld...... weet dat ik het grote geheel moet zien maar dat is soms erg lastig.
Nu maar wachten op telefoon.