Zorgverzekering

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Het was dat ik een email van mijn zorgverzekeraar kreeg. Ik zat al vanaf jongs af aan braaf bij dezelfde en nu blijkt dat ik al jaren teveel betaal. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">. Hoe ben ik verzekerd bij zwangerschap? Oeps. Nooit aan gedacht. Dus blijf ik evenveel betalen bij mijn nieuwe verzekeraar. Geen idee wat kraampakket normaal kost. En kraamzorg wordt nu wel vergoed en anders niet dacht ik. Uiteindelijk was mijn oude verzekeraar goedkoper, maar het klakkeloos met 30 euro opschroeven en me jaren teveel laten betalen schoot me toch flink in het verkeerde keelgat.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hebben jullie al aan jullie verzekering gedacht dames? Ik las ergens, weet niet of dat alleen voor de ene verzekeraar gold, maar dat je dit alleen in januari nog kan wijzigen.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Nooit eerder bij stilgestaan, anders was ik voor dit jaar waarschijnlijk al onderverzekerd.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Nu maar hopen dat het komend jaar wil lukken anders betaal ik dat extra stukje voor niks…</p>

Ik zit bij zilverekruis al van heel me leven.
Kraampaket zelf betalen maar ik heb basis vanaf jan neem ik 1 ster 
Kindje bij mij laten verzekeren
Je betaald niet extra's sowiezo met kraam zorg heb je eigen bijdragen hoe hoog je verzekering ook is succes

Terug
Bovenaan