zou de kleine uk goed liggen?

he meiden ben heel beneiuwd of de kleine nu goed ligt, ben nu 31+4 weken en elke keer lag de kleine uk anders, nu merk ik dat me buik harder blijft en dat de kleine vaak boven in me buik zit te trappen , ook lekker duwen dat zelfs me navel pijn doet zeker als ik er aan kom, ook links boven in em buik pff lijkt net of er een zenuw klem zit trekt gewoon door naar me rug.

Zou het zo zijn dat de kleine een plek heeft genomen en niet meer zal draaien, moet woensdag weer op controle ben benieuwd

liefs
 
dank je , ja maakt in principe nog niet veel uit geloof tot 36 weken kunnen ze nog draaien de verloskundige had nog niks gezegt over de ligging maar zelf voel ik het namelijk dus wie weet.

 
hoi hoi
onze kleine man heeft ook altijd in stuit gelegen en is vorige week ineens gedraaid (met 35 weken) dus het kan zeker nog wel. Ik heb er niet eens iets van gemerkt.

succes
 
nou heb ht niet gevoeld als het zo zou zijn, deze uk lag in alle standen hahahah, vorige week lag die nog met zijn beentjes naar beneden maar nu voel ik hem echt heel goed boven in lekekr trappelen, dus ben benieuwd of onze uk ook zo blijft.

 
ben zelf 23 weken en mijne ligt dan weer boven met ze beentjes , en dan ligt die weer beneden..
Het is af en toe echt een draaikontje
 
Terug
Bovenaan