Zou dit een ongi zijn?

Hoi meiden,

ik heb even een vraagje en hoop dat iemand me d.m.v. een eigen ervaring o.i.d. mij kan "helpen".
Ik heb ongeveer 4 weken geleden mijn eerste mk gehad.
Nu vloei ik dus ook al vanaf die tijd, maar vanaf gister is het kleine beetje vloeien dat ik nu nog deed over gegaan in meer en anders vloeien?
Ook heb ik een beetje een ongi gevoel, maar ja, ik voel de laatste tijd zo veel in die regio (komt ook doordat ik een cyste heb zitten tussen de baarmoeder en eierstokken) dat ik geen idee heb of het nou wel een ongi gevoel is of niet
Nu is mijn vraag of iemand me kan vertellen of dit idd een ongi kan zijn?
En als dat zo is, zou het dan ook kunnen dat ik na deze ongi ook van het vloeien van de mk af ben?
Hoop dat iemand me iets kan vertellen

Groetjesss,
Ashley.

He meid,

Ik heb geen ervaring met zo'n lange periode vloeien. Heb je na je mk wel een echo gehad om te kijken of alles weg was? Het lijkt me namelijk wel erg lang dat je ruim 4 weken vloeit. Mij werd na mijn mk verteld dat dat ca 10 dagen mocht duren en dat ik, als het langer duurde of als het meer  werd,  contact op moest nemen met de gyn. Dus wellicht is het verstandig dat je dit ook even vraagt aan je HA, VK of gyn (ik weet niet bij wie je onder controle was?). wellicht dat die je wel kunnen helpen.

Succes ermee.

groetjes,
Dion

Hey Ashly,

Ik heb een soort gelijk iets mee gemaakt. Ik ben 12 weken blijven vloeien na mijn tweede miskraam (veeeeel te lang). Ik heb er veel te lang mee doorgelopen.
Ieder keer naar de huisarts, maar die zei dat er niets achter gebleven kon zijn, en dat mijn cycles van slag was. Ik had meteen naar de gyn moeten gaan.
Achteraf is er wat weefsel inmijn baarmoeder blijven zitten, en werd ik alsnog gecurrateerd. Ik wil je niet bang maken maar mijn gyn zei dat het max 2 weken mocht duren. En dat ik veel eerder geholpen had moeten worden. het is ontzettend naar want je blijft met dat bloedverlies "in je miskraam" en ik kon het niet afsluiten. Heb er veel verdriet van gehad, en werd uiteindelijk ontzettend ziek en erg bloedarmoede.
ik zou dus maar even goed naar je laten kijken of je baarmoeder goed leeg is, anders wordt het zon lange weg voor   je.
Ik hoop snel goed nieuw van je te hebben, en nogmaals, ik bedoel het niet om je bang te maken, maar om je te behoeden voor de lange weg die ik toen ben begaan.
Liefs en sterkte Sarah

Hoi Dion en Sarah,

bedankt voor jullie reakties.
Ik heb as woensdag een afspraak bij m'n gyn voor een echo en ben van plan om een lijstje te maken met daarop al mijn vragen.
Gelukkig heb ik geen pijn, het is alleen erg lastig dat het zo lang door blijft gaan zo.
Ben erg benieuwd hoe het er woensdag uit ziet!

Groetjesss,
Ashley.

Hoi Ashley,

Fijn dat je woensdag terecht kunt bij de gyn. Dan weet je tenminste wat er aan de hand is, en is een oplossing waarschijnlijk nabij.
Alvast veel succes gewenst woensdag!

groetjes,
Dion

Hoi hoi,

even nog een update over mij.
Woensdag bij de gyn redelijk goed nieuws ... de cyste was kleiner geworden!
Helaas niet zo heel veel kleiner (van 10,4 naar 9,7 cm in twee weken), maar hij is iig niet groter geworden
Ook kon de gyn zien dat mijn linker eierstok al wat nieuwe blaasjes aan het maken was!
De rechter is op dit moment niet functioneel door de cyste, maar de linker is dus wel goed.
Moest ook weer bloedprikken en de gyn zei dat als het navloeien stopt en mijn hcg onder de 5 zou zijn dat ik dan weer een grote kans heb op een nieuwe cyclus met eisprong!
Vanmorgen kon ik bellen voor de hcg uitslag en hij was 4!!!
In het weekend is ook het navloeien gestopt dus wie weet kunnen we er weer voor gaan vanaf deze week.
Gyn heeft ook gezegd dat we het gewoon weer mogen proberen, want de cyste is kleiner aan het worden en zal niet in de weg zitten of invloed hebben op een eventuele zwangerschap.

Ik ben helemaal happy en wilde dit even met jullie delen

Fijne dag allemaal!

Liefsss,
Ashley.

Terug
Bovenaan