Zou dit een ongi zijn?

Hoi meiden,

ik heb even een vraagje en hoop dat iemand me d.m.v. een eigen ervaring o.i.d. mij kan "helpen".
Ik heb ongeveer 4 weken geleden mijn eerste mk gehad.
Nu vloei ik dus ook al vanaf die tijd, maar vanaf gister is het kleine beetje vloeien dat ik nu nog deed over gegaan in meer en anders vloeien?
Ook heb ik een beetje een ongi gevoel, maar ja, ik voel de laatste tijd zo veel in die regio (komt ook doordat ik een cyste heb zitten tussen de baarmoeder en eierstokken) dat ik geen idee heb of het nou wel een ongi gevoel is of niet
Nu is mijn vraag of iemand me kan vertellen of dit idd een ongi kan zijn?
En als dat zo is, zou het dan ook kunnen dat ik na deze ongi ook van het vloeien van de mk af ben?
Hoop dat iemand me iets kan vertellen

Groetjesss,
Ashley.

He meid,

Ik heb geen ervaring met zo'n lange periode vloeien. Heb je na je mk wel een echo gehad om te kijken of alles weg was? Het lijkt me namelijk wel erg lang dat je ruim 4 weken vloeit. Mij werd na mijn mk verteld dat dat ca 10 dagen mocht duren en dat ik, als het langer duurde of als het meer  werd,  contact op moest nemen met de gyn. Dus wellicht is het verstandig dat je dit ook even vraagt aan je HA, VK of gyn (ik weet niet bij wie je onder controle was?). wellicht dat die je wel kunnen helpen.

Succes ermee.

groetjes,
Dion

Hey Ashly,

Ik heb een soort gelijk iets mee gemaakt. Ik ben 12 weken blijven vloeien na mijn tweede miskraam (veeeeel te lang). Ik heb er veel te lang mee doorgelopen.
Ieder keer naar de huisarts, maar die zei dat er niets achter gebleven kon zijn, en dat mijn cycles van slag was. Ik had meteen naar de gyn moeten gaan.