Zou dit het begin zijn van de bevalling?

Hallo moeders (in spé)

Ik heb sinds gister last van harde buiken denk ik. Het voelt anders dan de harde buiken die ik normaal altijd had.
Het is een pijnlijk gevoel onder in mijn buik bij mijn liezen. en de pijn zit boven in de buik net onder mijn ribben. Het lijken een soort van steken.Zou dit komen doordat die kleine van mij minder ruimte heeft? (hij is wel heel erg bewegelijk)
Ik heb  vannacht  'wat vocht verloren en vandaag ook. Het is wittig. ik denk dat het afscheiding is maar dan druppelt het eruit zeg maar.
Zijn er meerdere moeders die hier last van hebben of bekend mee zijn.
Groet
Milou nog 8 dagen tot de uitgerekende datum

Hoi, ik ben voor het eerst zwanger, dus kan niet uit eigen ervaring spreken, maar het klinkt alsof je de verloskundige maar eens moet bellen. Misschien zijn het alleen maar voorweeën, maar op je vragen kan je verloskundige zeker antwoord geven. Daarvoor is ze er, dus bel het weekennr en vragen!
En ik hoop dat je bevalling i.d. begonnen bent, want 8 dagen te vroeg is volgens mij prachtig, toch?

Ik ben benieuwd, dus laat je wat horen zodra je meer weet of de kleine er is...

Miranda

Hoi hoi,
mijn eerste weeen leken op iets stevigere harde buiken. maar echt vergelijken kan ik niet. ik ben namelijk ingeleid dus kwamen ze al vrij snel aardig heftig.
als je het echt zeker wil weten, zou ik gewoon de vk/gyn bellen. daar zijn ze voor en zij kennen alle soorten weeen.
mijn vruchtwater leek op kokosmelk, heb ik begrepen. dus wie weet....

succes met de laatste loodjes of de bevalling!

Groetjes,
Petra

dag dames,

Bedankt voor de adviezen!! Ik heb nu later op de dag minder last van harde buiken en het verlies van vocht is nu bijna over.
Ik wacht vanavond en vannacht  nog even verder af heb namelijk morgen een afspraak bij de vk.
Het leek trouwens idd op kokosmelk. Dus ik hoop dat ik de afspraak morgen nog ga redden.

Thnx...Milou

Hoi Milou,

Heb je de VK al gebeld en wat vocht opgevangen? Als het namelijk vruchtwater is moet het kindje binnen een bepaalde tijd worden geboren ivm infectiegevaar.

groetjes Mariska

hallo
Ik kom net bij de vk vandaan. Die vertelde mij dat het gewoon afscheiding is. en dat ik mij verder geen zorgen hoefde te maken zolang het niet gaat jeuken tenminste.
Als het ook jeukte dan was het waarschijnlijk een schimmelinfectie.
Maar gelukkig heb ik die niet :D
Nu is het dus afwachtte tot mijn vliezen echt breken en dat ik eindelijk die kleine kan knuffelen.

Thnx voor de adviezen iig

Groetjes
Milou

Terug
Bovenaan