zou dit mijn slijmprop kunnen zijn????

hallo dames, even een vraagje.
gisteren(woensdag) had ik toen in van de wc afkwam bij het afvegen wat slijmerige afscheiding die een beetje roze van kleur was. zou dit de bekende slijmprop kunnen zijn?

bij mijn eerste zwangerschap heb ikdit namelijk nooit gehad, toen zijn mijn vliezen eerst gebroken.

Ja dat zou kunnen. Kan ook een deel van je slijmprop zijn, die gaat vaak gepaard met beetje bloed.
Wat overigens niet zegt dat je al gaat bevallen, kan ook nog weken op zich laten wachten.
En dat is het hele vervelende eraan, het wachten de laatste weken en dagen hihi.

Liefs

Tegen het einde van je zwangerschap zal je slijmprop ook steeds wat gaan afgeven/loslaten. De hele slijmprop is best wel groot, bij mij was het de vorige keer wel meer dan een pingpongbal groot. Maar ik had al vanaf het indalen last van wat slijm wat losliet. Dat slijm is wel anders van kleur beetje grijs, beetje rozig, beetje gelig van alles wat.

Een week geleden heb ik ook een beetje slijm bloed verloren. Omdat er bloed bij zat heb ik even de vk gebeld. Omdat ik daarna ook een beetje menstruatiepijn had dacht de vk aan een gedeelte van de slijmprop. Maar gelukki is het daar ook bij gebleven want ik was net 36 weken. Heb nu ook nergens meer last van.

het rommelt nog steeds. af en toe harde buiken maar het zet nog niet echt door. ben vanavond wel erg onrustig.

renske is met 36 1/2 week geboren. als dat bij deze ook zo zou zijn zou dat morgen worden. misschien komt daar de onrust wel vandaan. ga vanavond maar vroeg naar bed.

inderdaad spannend.maar vandaag bij de vk geweest. had gelijk harde buik toen in op de bank ging liggen.
slapen gaat heel moeilijk. ben 'savonds best moe maar kan dan niet in slaap komen. en veel last van mijn ribben op de rug. maar met een kruik is het vol te houden. we wachten het maar rustig af al zou ik graag willen bevallen want ben het echt beu.

Terug
Bovenaan