zou een diapauze van 6 weken kunnen?

Afgelopen woensdag hebben wij op de echo een vruchtzakje van 4 of 5 weken gezien.. wij dachten toen dat ik 10 weken zwanger zou zijn.. nu hoor je wel eens dat de berekening niet correct is en er soms gesproken wordt van een diapauze.. dat het bevruchte eitje rondzwerft en daarna pas innestelt.. maar nu ook sinds 3 dagen verlies ik wat bloed.. het is niet veel maar toch.. 12 mei heb ik opnieuw een echo.. als er een miskraam doorzet is het dan om te controleren of alles schoon is en anders om te kijken of er toch nog wat gegroeid is.. heeft er iemand eerder hiervan gehoord? Nog 9 dagen in spanning afwachten 😕
 
Hey my1994
Wat vervelend om te lezen dat je bent terug gezet op je echo...
Een diapauze van 6 wk lijkt me erg onwaarschijnlijk ik hoop dat je alsnog goed nieuws krijgt.
Ik ben 9 wk geleden bevallen en daarvoor een miskraam dat begon toen direct na mijn positieve test.. Dat bloeden kwam direct op gang en werden stolsels dus ik weet niet hoe het nu met je gaat??

Meisje succes!
 
Hoii bedankt voor je reactie @annemarie33 Tja ik had vanavond wat krampen en meer bloedverlies dan de afgelopen dagen.. ben bang dat ik indersaad een miskraam krijg. Alleen heb ik nog geen stolsels of wat dan ook.. ik hoop dat het toch nog goed komt en anders dat ik idd met de echo schoon ben. Caruttage (of hoe je het ook noemt) lijkt me ook niet prettig..
 
Terug
Bovenaan