Zou er nog hoop zijn?

A

Anoniem

Guest
Ik had vrijdag ongesteld moeten worden, vorige maand ging 1 dag voor ik ongesteld werd mijn temperatuur al omlaag, mijn temperatuur is tot vandaag nog steeds hoog.

Afgelopen woensdag heb ik met een digitale cb getest deze gaf toen niet zwanger aan, en ik legde me erbij neer.

Maar ik begin nu wel weer een beetje te twijfelen.

We hebben ook nog eens vanaf 1 week voor tot 1 week na de vermoedelijk eisprong om de dag geklust dus daar kan het al bijna niet aan liggen.

Ik voel ook nog geen ongesteldheid eraan komen of wat dan ook, maar ik ben ook niet echt misselijk.

Ik heb wel zeer gevoelige tepels maar daar kijk ik al niet meer zozeer van op (had ik vorige maand ook) en af en toe lijkt het alsof mijn maag 3 keer in het rond draait maar dat is maar af en toe.

Ik ben aan het denken om morgen nog een keer te testen, zou het dan positief kunnen zijn als het woensdag negatief was?

Groetjes Toto

ha meid

Natuurlijk kan je nog een keer testen het kan zijn dat je te vroeg
getest heb en dat ie nu wel positief uitslag geeft dat heb te maken
met je urine en de hormonen die je aanmaakt. Als ik jou was zou ik
nog een keer testen voor de zekerheid. Heel veel succes ermee.

gr ronda

Goh spannend Toto.
Probeer anders nog wat daagjes te wachten en doe dan een test.
Mijn vriendin had ook eerst negatief getest en een week later was de test wel positief. In maart is ze bevallen van d'r zoon.
Ook in ben nog steeds niet ongesteld en had ook van de week een negatieve test.
Ik ga er niet vanuit... maar ik vind het stiekum toch wel errug spannend.

Succes!

TeHa

he toto,
ik wacht ook al zeven dagen op mijn ongi, en nog steeds niks, maar wel een negatieve test, na het weekend doe ik er nog een, in de hoop dat.......
ik blijf   voor je duimen, en hopen dat het raak mag zijn,
toi
toi
tommie

Terug
Bovenaan