Zou graag tips willen hebben over een tweeling wagen!!

Hallo ik ben Maria,

Ik heb een zoontje van 13 maanden en ik ben inmiddels bijna 8 weken zwanger van de tweede.

Ik heb nu een bugaboo cameleon met een meerijplankje van bugaboo met een stoeltje er op erbij.
Maar ik vraag me eigen heel erg af blijft een kindje van dan 18 maanden wel braaf zitten of staan op zo'n plankje???

En daar om wil ik misschien de keuze maken om de buagboo te verkopen en een tweeling wagen van quinny of het merk janè er voor terug te kopen.

Mijn vraag is wie heeft er ervaring met die tweeling wagens??

Groetjes Maria

hoi

ik had gelezen dat je graag een duo wagen wilde van het merk jane.
het is een goede wagen maar een beetje prijzig maar he nadeel vind ik is dat je er geen wagenbak op kunt zetten wel 2 maxicosi's en dan zou ik zeggen waarom noet 2 langelkaar zodat je zoontje kan zitten en je kunt er een nestje naast doen en die zijn ook iets goedkopen en aanschaf of zoen tandumbuggie dan kun je een nestje achterin doen en je zoontje kan voor in. ik heb zelf ook na die wagen zitten kijken i.v.m. een 2ling maar dan zouden ze altijd in de maxicosie moeten en dat wilde ik niet.
maar die keus ligt natuurlijk bij jou en ik moet zeggen dat de jane wel heel stevig en soepel is

groetjes kristel mama van rawan en alan 12-03-05

hoi,

ik heb zelf en duo wagen van 130 euro
het is zeg maar een treintje achterelkaar dus.
mijn zoontje is 2jr en kan echt nog niet op een plankje staan.
en inklap baar is hij nog kleiner als mijn gewone quinny.
ideaal dus.

groetjes moni

ethan 13-12-2003
levi 1-12-2005

Ik heb zelf ook een tandem wagen, dus 2 zitjes achter elkaar. Is minder leuk als de jongste wat ouder is; naast elkaar is natuurlijk gezelliger voor ze, maar je past in geen winkel meer door de kassa!! Ja, de meeste supermarkten hebben wel speciaal 1 brede kassa, maar bij ons is die zelden open... Mijn merk is X-Adventure. Hij kostte geloof ik 175 euro, nieuw. Hij vouwt ook heel klein op. En hij rijdt goed; makkelijk wendbaar. Het barst van de 2e-hands wagens op Marktplaats enzo!

Hallo,

Ik heb 3 kinderen waarvan tussen de oudste 2 14 maanden zit. Ik heb toen een Quinny tandem gekocht. (nieuw). Deze stuurt erg ligt in vergelijking met andere die ik getest heb.Ik kon hem bij wijze van spreke met 1 hand sturen. Tussen de 2e en de 3e zit 27 maanden heb ik hem ook nog heel lang gebruikt tot de 2e 3 jaar was ongeveer. Als ze iets groter zijn is het het fijnst om de zwaarste achterin tezetten. Ik kan hem iedereen aan raden, bij ons de babyspeciaal zaak zegt let vooral op de wielen Grotere sturen fijner.

succes.

Hallo...

Ik heb me er ook in verdiept, ben nu 6 of 7 weken zwanger
en mijn dochter is 8 maanden, dus 15 of 16 maanden als
de kleine aanwinst erbij komt...
Ik loop zelf met het idee van een tandemwagen, ivm de niet
kinderwagenvriendelijke winkels.
Maar naast elkaar is inderdaad gezelliger, zeker als je kinderen
niet zoveel schelen en dus niet makkelijk over de wagen heen
kunnen kijken...
Tsja...moeilijk...gelukkig kunnen we er nog een paar nachtjes
over slapen...hi,hi...