zou het écht......

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben Ant en in ronde 26!! Agelopen zaterdag had ik mijn nod! Wil eigenlijk pas woensdag of donderdag testen ivm. teleurstelling. Maar ik heb kriebeltjes in mijn lijf, gevoelige borsten die groter zijn en mijn buik blijft deze keer warm! Durf eigenlijk niet te hopen op een zwangerschap, op 23 mei kijkoperatie gehad en de gyn. zei dat ik alleen door ivf kans had. Nu, zonder ivf. hele kleine kans. Maar toch; OVERTIJD. Kan niet geloven dat ik nu, na al die tijd wel zwanger kan zijn, wel is het zo dat ik me neergelegd had ( geprobeerd!!) bij het feit na de vacantie event. te beginnen met ivf. Misschien niet meer nodig???
Hoop voor jullie allemaal dat alles snel goed komt,
groetjes Ant

hoi ant, dat zou wel geweldig zijn natuurlijk!

Hoe was de kijkoperatie? Ik heb deze volgende week en als ze verklevingen zien, halen ze die gelijk weg, maar ik zie er heel erg tegen op. Ik hoop dat ik erna snel weer opknap en niet te lang pijn zal blijven houden.

Ik hoop snel goed nieuws van jou te kunnen lezen!

Groetjes Janu

Hoi Janu, sorry maar mijn comp. lag er uit door verbouwing thuis.
Kijkoperatie valt mee, wel lang daarna nog suf geweest en toch wel dagen van slag. Echt rustig aan doen. Na de operatie kreeg ik meteen aaan mijn bed de uitslag: alleen ivf. biedt nog uitkomst! Maar nu.... IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is heel erg onwerkelijk, vreemd, het kan niet ?????? Maar is echt zo! Spontaan, zonder dokter, ivf, iui of iets anders!! Onnodig te zeggen dat wij heel erg blij zijn, de wonderen zijn de wereld dus echt nog niet uit en wat voor ons geldt,   geld zeker ook voor jullie,.
Groetjes,   Ant

Hoi Ant,

wat geweldig, van harte gefeliciteerd! Ga er ontzettend van genieten!

Ik hoop ook snel zulk goed nieuws te kunnen tikken!

Groetjes Janu

Hoi Ant

Wat geweldig. Het is je gegunt, ga lekker genieten van dit mooie wonder

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan