Zou het al gelukt zijn??

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat ook?
deze week is DE week waarin het moet gebeuren en nou heb ik steeds weer dat ik vanalles voel...
vanmorgen gespannen gevoel in m'n onderbuik, dan weer een ongi-achtig gevoel, dan weer gewoon gewoon...
Eigenlijk zit je steeds te denken, zou het al.. zou het gelukt zijn...
Nog 2 weken wachten (minimaal) voor je meer weet natuurlijk!! spannend he, ook al is het voor de derde

Eerst ga ik straks 2 weken op vakantie en als ik terugkom ben ik of ongi of niet...

groetjes en een fijne vakantie allemaal!! Hopelijk zonder rode duivels

liefs Klarie

Hoi Klarie,

Hier is het hetzelfde als bij jou. Zou het gelukt zijn?
We zitten in ronde 3 voor 1ste kindje.
Heel spannend allemaal. Deze ronde voel ik zoveel, ik moet woensdag ongesteld worden(nou ja, liever niet natuurlijk)
Maar voel zoveel.
-buikpijn, vaak op 1 plaats.
-regelmatig steken in maag, en soms beroerd gevoel
-gisteren had ik zere borsten.
-krijg opeens veel meer puistjes, op borsten vooral, heb ik al wel sinds ik gestopt ben met pil, maar nu meer. en nu ook 1 onder oksel, wat zo zeer doet.
-soms best moe, heb meer slaap nodig, maar kan ook wel door het weer komen.
-en vanmorgen had ik het zo warm,terwijl ik in een ruimte van 10 graden stond. met een dun shirtje met dunne bandjes en een katoenen pak erover heen, maar meestal bibber ik van de kou.

Wanneer is jou ongidag?

liefs

He Bloemetje

klinkt wel positief, wat jij allemaal voelt!
Bij mij komt dat voelen vooral door het willen/hopen denk ik
Ik heb al 2 zwangerschappen gehad en bij beide had ik vrijwel geen last van alle mogelijke kwaaltjes,   in elk geval niet in de eerste 4/5 weken.
Bij de 2e voelde ik me niet echt fit, maar dat verwarde ik toen met een buikgriepje (onze dochter was in die periode ook ziek geweest, toen die naar 3 weken nog niet over was begin ik daar toch aan te twijfelen. Bij de eerste merkte ik helemaal niet dat ik zwanger was tot ik de baby kon voelen.
Pas vanaf 20 weken kreeg ik ontzettend last van maagzuur, maar daar zitten we nu nog lang niet op!

Nou, over 2 weken moet ik ongeveer weer ongesteld worden, maar ik weet niet precies hoe lang mijn cyclus is, heb nl na de BV periode voor 3 maanden de pil gebruikt en voor die tijd, tja, das al zo lang geleden. Bij de tweede teste ik na 5 weken nog negatief en twee dagen daarna positief. dus misschien is mijn ei wel een week later dan gemiddeld?? Zou het echt niet weten.

we merken het vanzelf wel, maar ja, wachten duurt zo lang!!

groetjes
Klarie

hoi,

klarie, het klinkt allemaal wel positief inderdaad,
aan de hand van de klachten denk ik ja, ben zwanger.
aan hand van me gevoel, weet ik het niet zo. ik ben bang teleurgesteld te worden.
ik word ook beetje gek ervan.
hihi.

en ons lichaam kan ons ook zo voor de gek houden.

jij hebt dus al kindje begrijp ik, jongen of meisje? en hoe oud is hij/zij?

liefs

Hi Bloemetje

ik heb er zelfs al 2! Allebei meiden de oudste is nu 2 jr 5 maand en de jongste is afgelopen zaterdag 1 geworden. Ze heten Hanneke en Wieteke.
Met beide heb ik op het zwanger forum gechat, maar nooit op het zwanger worden forum, maar dit is ook wel weer leuk hier...

Hoeveel kinderen zou jij willen als je zelf mocht kiezen??

groetjes
Klarie

hoi,

ik zou graag 2 of 3 kinderen willen, mijn vriend liefst 4, maar drie vind ik mooi.
misschien dat het wel veranderd hoor, als je er eenmaal 3 hebt.

hoe heb je de bevallingen van je meiden ervaren?
daar ben ik eigenlijk ook erg benieuwd naar.

welke datum heb je je nod?

groetjes

Tja, die bevallingen

de eerste was 15 dagen te laat, de nacht voordat we zouden inleiden begon het toch nog spontaan. Wel in het ziekenhuis en na 8 cm (uurtje of 3/4) stopten de weeen, zodat ik alsnog aan het infuus kwam te liggen. Het was behoorlijk heftig allemaal, de kleine was niet helemaal goed ingedaald, waardoor ze er eigenlijk niet door paste. UIteindelijk na 11/2 uur keihard persen en een vacuum is het toch gelukt. Ik zat tot aan mijn borsten onder de bloeduitstortinkjes!

DE tweede was zo gepiept, binnen 3 uurtjes en zonder zelf te hoeven persen en lekker thuis! Ik wist niet wat me overkwam, zo snel ging het, de vk was maar net op tijd!!

nou moet ik ff babyboom kijken

doeiiii
Klarie

Hey Klarie

Lees net je stukje.
Deze week is voor ons ook de week waarin het gebeuren moet.
Zaterdag mn eisprong. Voel vooral veel steken en krampen in mn buik.
De komende 2 week vooral afw88.... Pff

Succes!

Terug
Bovenaan