Zou het al kunnen , voel me zo raar !

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi  ,
Ben ik weer !
Ik voel me de laatste dagen een beetje opgeblazen in mijn buik , zoals ik al eerder zei is mijn spiraaltje er 2 weken geleden uitgehaald .
Ik was van woensdag tot ongeveer woensdag ongesteld(met spiraal ) , op vrijdag laten verwijderen en op zondag weer ongesteld ....tot de donderdag erna .

Dat terwijl de gyn had gezegd dat ik rond de woensdag mijn eisprong zou hebben , zo tussen die woendag en zondag .
Natuurlijk toen niet geklust omdat ik de RDzag .

Verder ook niet meer bij stil gestaan over die ovulatie omdat ik er vanuit ging dat ik een nieuwe cyclus was begonnen.

Vanaf vorige week vrijdag hebben we (erg he , bijna elke dag !)sex gehad .

Omdat ik me sinds gisteren en vandaag toch een beetje anders voel vroeg ik me af of het toch niet zo kon zijn dat het al zover is ???

Ik gebruik ook ovu testen , ook raar , dinsdag tot en met donderdag had ik hele lichte test lijntjes en gister en vandaag alleen 2 dikke controle lijnen .

Mag ik hierop jullie mening ?

XXX Chantal

hoi

Ik snap je helemaal ook ik denk dat het raak is bij mij om dat ik allemaal kwaaltjes heb die ik bij de vorige keer ook had en die keer daarvoor ook en had het ook al heel snel moet ik eerlijk zeggen mijn nod is pas 22 mrt maar voel aan mijn lichaam dat er iets gaande is of is het toch buikgriepje je weet het niet he en je kan pas 22 mrt testen,nog eef wachten dus en voor jou zit er ook nix anders op denk ik.Nou heel veel succes dan maar en we houden elkaar op de hoogte he.groetjes wendy

Stel dat het zo is , wat zou een ovu test dan aangeven als resultaat ?
Ik vind het echt spannend weer!
Ja ze zeggen het toch , dat je het sneller voelt van de 2e omdat je het herkent .
Ik kan me alleen niet voorstellen dat het nu al zo zou kunnen zijn , of ik uberhaupt wel een ei heb gehad ....na het verwijderen van mirena.
XXX

quote: mama van eentje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2007 20:40:03'));

Stel dat het zo is , wat zou een ovu test dan aangeven als resultaat ?
Ik vind het echt spannend weer!
Ja ze zeggen het toch , dat je het sneller voelt van de 2e omdat je het herkent .
Ik kan me alleen niet voorstellen dat het nu al zo zou kunnen zijn , of ik uberhaupt wel een ei heb gehad ....na het verwijderen van mirena.
XXX

Hoi ja dat durf ik niet te zeggen omdat ik nog nooit met ovutesten heb gewerkt,maar ik weet wel als je nu een zw test zou dan dat ie waarschijnlijk negatief zou zijn omdat je hhg waarden of zoiets  van je hormonen nog niet hoog genoeg zijn.Ik heb er ook aan zitten denken om test te doen maar dat is weggegooid geld weet ik zeker dus gewoon maar afwachten denk ik.En het is bij iedereen verschillend wanneer ze hun ei hebben, volgens mij heb ik hem heel vroeg na menstruatie omdat ik een dag of 4 na menstruatie weer ineens wat krampen had en rond die tijd hebben we veel geklust dus.groetjes wendy

Wat spannend voor je !!
Hoe lang ben je al bezig ???
Dit is (logisch)nog maar mijn eerste ronde voor ons 2e kindje dus ik zou wel super happy zijn als het gelijk raak is , al verwacht ik het niet , zeker niet na twee keer zo snel te hebben gebloed.
XXX

quote: mama van eentje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2007 21:05:20'));

Wat spannend voor je !!
Hoe lang ben je al bezig ???
Dit is (logisch)nog maar mijn eerste ronde voor ons 2e kindje dus ik zou wel super happy zijn als het gelijk raak is , al verwacht ik het niet , zeker niet na twee keer zo snel te hebben gebloed.
XXX

hoi
dit is ook onze eerste ronde voor de tweede,ik verwacht het ook nog niet hoor heb zoiest van het mag maar   mag ook een maand later zijn ivm met de verjaardag van mijn dochertje 16 nov (2) en mijn man 23 nov en als het raak zou zijn ben ik 27 nov uitgr,Maar aan de andere kant dan zijn we   er wel in een keer vanaf haha.groetjes wendy.Vorige zw was het ook gelijk raak eerste maand en die keer daarvoor ook maar afgebroken ivm spini bifida bij 22 weken. dus echt heel vruchtbaar volgens mij   haha gr wendy

Hoi hoi ,
Nog steeds geen duidelijkheid over je gevoelens zeker?
Ik voel me ook nog steeds "anders"dan anders , maar waarschijnlijk ook omdat ik er zoveel mee bezig ben !:(
Ik weet ook echt niet óf ik wel zwanger kan zijn omdat ik natuurlijk 2x snel achtereenvolgens ongesteld ben geweest.
Ik vraag me af of het zou kunnen dat ik misschien niet echt ongesteld ben geweest maar dat die paar dagen bloedverlies een reactie was op het verwijderen van mijn mirena.

Stel dat ik toch op de een of andere manier nu al zwanger zou zijn ...wanneer kan ik dat dan testen ?

Jullie begrijpen er vast niks meer van op deze manier , lees ander het eerste stukje even van dit topic ...je bent 'n schat!
Zit er heel erg mee wat in nu moet doen en waarom mijn ovu testen steeds negatoef blijven .

XXX

hoi mamavan eentje

Ik denk nog steeds dat ik zwanger ben mijn buikje is ook hard wat je normaal ver in kunt drukken bij mij en heel duizelig dus het blijft spannend nog een weekje en dan kunnen we testen.het is wel heel typisch dat ze nu deze maand allemaal reageren als je het gewoon over iets heb,o wat dan komt er een tweede terwijl ik toch echt geen hints geef.misschien wel een voorteken hahah.gistren had ik wel last van wat ongi pijn maar nu niet meer.ach we zien wel en bij julllie?groetjes wedny

Terug
Bovenaan