Zou het al zo snel zo zijn???

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Op dinsdag 15 mei heb ik mijn mirena leten verwijderen. Ik had verwacht snel ongesteld te worden, maar dit is nog niet gebeurd...

Hoewel ik een erg nuchter persoon ben en ervan uitging dat het minimaal wel een paar maanden zou duren voor de kans op een zwangerschap sta ik versteld van mijn lichaam... Ik heb namelijk een aantal symptomen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen.... hier een opsomming:

- licht misselijk gevoel
- heel veel honger (had ik bij mijn tweede ook)
- stemmingswisselingen
- hoofdpijn (al 5 dagen achter elkaar)
- steken in de zijkanten van mijn onderbuik bij bepaalde bewegingen
- gevoelige tepels (had ik bij mijn eerste ook)
- versterkte en veranderde afscheiding

Ik weet dat veel vrouwen symptomen opmerken zonder zwanger te zijn. Ik weet ook dat de symptomen te maken zouden kunnen hebben met een veranderde hormoonhuishouding ivm het verwijderen van mijn spiraal en als het wel zo zou zijn dat het dan bij een van de eerste 'pogingen' raak moet zijn geweest... Ik wil ook zeker niet te hard van stapel lopen, maar als ik naar mijn lichaam luister dan denk ik eigenlijk dat ik zwanger ben...

Alleen heel vervelend dat ik nog niet kan testen.... Als ik de vroegste test zou gebruiken op het eerst mogelijke moment (10 dagen na het 'klussen') dan zou ik morgen kunnen testen. Is er iemand die goede ervaringen heeft met het zo vroeg testen?

annyway, in de wachtstoel net als zo veel van jullie...

Liefs

-

Spannend Nica! Hier geen ervaring met vroege testen........ Het nadeel is volgens mij wel dat het altijd nog vroeg mis kan gaan en je normaal dan niet weet of je zwanger bent.

Had deze ronde ook alle klanten maar helaas..... Ik hoop dat het wachten opschiet en je snel een positieve test hebt.

Fijn weekend!

er kan ook een menstruatie aan komen, dan kan je al die klachten ook hebben..vooral nu je lijf weer moeten wennen zonder de hormonen.
uiteraard hopen we op een zwangerschap

ff update:

heb nog niet getest, toch maar besloten ff te wachten met zo een vroege test (zou nlk wel heel snel zijn).

wel nog steeds last van de symptomen, maar vanmorgen dacht ik dat ik ongesteld was. Had wat licht roze bloedverlies toen ik naar het toilet ging. Dacht dus dat de symptomen misschien idd met een naderende menstruatie te maken hadden. Maar na vanmorgen geen bloedverlies meer gehad...

Pffff... ben nog maar net begonnen en het houdt me nu al zo onwijs bezig....

Nog maar ff afwachten en als de symptomen blijven aanhouden en een menstruatie uit blijft zal ik volgende week wel eens gaan testen.

Liefs

Terug
Bovenaan