zou het al zo zijn?

ben morgen 16 weken inverwachting en na alles gaat
het nu super met me.
nou zat ik vanochtend lekker rustig me krantje te lezen toen ik opeens iets voelde in me buik.lijkt net of iemand aan de binnenkant van me buik met een veertje me liep te kietelen.
zou dat al kunnen?nou weet ik dat het me 2de zwangerschap is en me 1ste ook voelde rond 18 weken.
wie voelt ook al wat of iets of verbeeld ik het me maar?
groetjes cora
 
heyhey, hier ook af en toe het idee, maar heb ook erg last van mijn darmen (verstopt en dan weer enorm niet etc), dus weet het niet!
Ik ben nu 15 weken....
Liam voelde ik heel duidelijk als klopklopklop bij 16 weken! Dus in jouw geval zou ik zeggen dat het best wel heel goed zou kunnen hoor!
 
Ik ben vandaag precies 14 weken en het kietelt al heel de week in mijn onderbuik.
Ik denk dat het de kleine spruit is wat moet het anders zijn.
Maar hoor van meer moeders zwanger van de 2e of verder dat je het eerder voelt.
 
Ja ook ik twijfel af en toe of het nou de baby zal zijn....
Ben nog maar 13 weken...3e zwangerschap.....
Maar weet het dus ook niet zeker........het is en blijft toch elke keer weer raar het gevoel elke zwangerschap is anders en elke zwangerschap denk ik was dit nou de baby.....
Over een paar weken zal het veel duidelijker zijn ieder geval...
 
haha ben toch niet de enigste die dit ook voelt.
ik denk ook echt dat het me kleine hummeltje is,maar wilde ff chechen of ik niet alleen was.
bedankt voor de reacties
 
Hoi,

Ik heb soms ook een vermoeden. Ben nu 14 wkn zwanger (2e zwschap) en voel soms ook wat kriebelen. Mijn 1e kindje voelde ik ook al vrij vroeg.
Heb er veel zin in als het wat duidelijker te voelen is straks!
 
Nou ik moet jullie eerlijk bekennen en hoe gek het ook klinkt ook ik voel af en toe van binnen wat gekriebel, af en toe een golfje. Nu zegt de V.K dat het nog te vroeg is, 14w&3d zwanger, maar ik voel toch echt wat! Mijn moeder vertelde dat het al wel kan ondanks dat het heel vroeg is, zij voelde ook altijd heel vroeg de kleine spruit bewegen.
De V.K. noemt het bandenpijn, verschuiving van b.m. nou sorry ik weet wat ik voel en dit is niet de eerste keer. Toch heeft de V.K. wel vermeld dat de baby gevoeld wordt lol, beetje dubbel.
 
Terug
Bovenaan