Zou het begonnen zijn of weer een valse start....

A

Anoniem

Guest
Hee meiden!

Ik kan nu echt niet in mijn bed blijven liggen... Vannacht kreeg vrij regelmatige krampen in mijn buik.

Daarna in slaap gevallen. Vanmorgen om 07.30 zijn ze weer begonnen. Ik zelf heb 't idee dat t echt weeen zijn, maar er zit nog niet heel erg veel regelmaat in..

Soms komen ze om de 5 minuten, maar soms zit er 20 minuten tussen. Dit ken ik wel van bij mijn zoontje. Toen ben ik van donderdag op vrijdag nacht begonnen en vrijdag 's avonds kwamen ze pas heel heftig en regelmatig. Zaterdag ochtend zijn toen mijn vliezen gebroken en om 13.32 is hij toen geboren!!

Ik verwacht dan ook niet dat mijn vliezen snel zullen breken, al zou dat wel makkelijk zijn omdat je dan zeker weet of het echt begonnen is...

Nu kan het ook nog zo'n vreselijke valse strat zijn!! Hoop 't niet want van mij en mijn man mag ons meisje komen!!!!

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Liefs, Marielle

hoi hoi
spannend he allemaal.
ben met je eens dat je zegt wou dat de vliezen braken dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
hoop voor jou dat het doorzet en dat je snel bevalt.
heel veel strekte .
liefs sil

Ik ga duimen dat het lekker door gaat zetten! Wel gemeen hoor dat er nu zo flink gepuft wordt overal, ik wil ook!!!

Laat je het ons weten als dat nog lukt?

Liefs Jet

Spannend!!

Ik hoop voor je dat het doorzet....
Heel veel sterkte en succes,

Groetjes Jo

Hé meis,

Kwam effe spieken hier en las je berichtje!! SPANNEND!!!

Als het echt door zet!! Go for it girl! Je kunt het !!

Ik denk aan je!

Dikke zoen!!

Rosanne

mama van Quentin (3 jr) en 28 wk zwanger van onze dochter

Hoi Marielle,

Ik hoop zo voor je dat het nu ECHT begonnen is. Zou erg lekker zijn voor je.

Ik ga keihard voor je .

Kruimel

Even een update na een paar uur,,,

De weeen zijn nog steeds aanwezig... Nog steeds niet echt super heftig, maar goed voelbaar.

Vliezen zijn (helaas) nog niet gebroken, dan wist ik iets meer met zekerheid te zeggen dat het ook ECHT begonnen was..

Wie herkent mijn verhaal een beetje?? Heeft dit ook zo gehad??

Volgens mij begon het bij mijn zoontje toch ook echt zo.. Maar ik begin zwaar te twijfelen...

Liefs, Mar

Hmm klinkt toch echt alsof het begonnen is he?
Idd zou fijn zijn als je nu je vliezen zou breken...dan weet je het gewoon zeker..
maar tkan nu ook opeens heel hard gaan natuurlijk....
Voor je het weet heb je over een paar uurtjes je kindje in je armen...
Maar nog wel uit te houden dus......
oeffff wat spannend allemaal.....Go go girl!

Groetjes Jo

Terug
Bovenaan