zou het begonnen zijn?

Hallo juli moeder.

Net terug van de toilet en had een beetje bruin/rode afscheiding... hmm zou het dan begonnen zijn??
Heb al een paar dagen veel harde buiken en krampjes maar elke nacht slaap ik als een blok dus zo erg is het niet.
Ik had bij de eerste geen slijmprop iod verloren en ook geen afscheiding gehad dus dit is ook nieuw voor mij.
Ben vandaag precies 38 weken.

Ga zo koffie drinken bij een vriendin en maar afwachten denk ik.

Groetjes Fee

HoiHoi...
Dat zou zo maar eens kunnen dat het begonnen is. Ik ben 31mei bevallen van ons eerste kindje (15dgn te vroeg) 's avonds rond 10uur had ik ook wat afscheiding rood/bruin wel heel weinig dacht dat het niks voorstelde maar 's nachts om 4uur begonnen de weeen en om half 11 was ons manneke geboren!!
Nou ben benieuwd!!!! Anders in iedergeval succes!! We lezen het wel!!
Groetjes

Bij mij begon het bij de eerste ook met bruin/rode afscheiding dus het zou makkelijk kunnen zijn dat het begonnen is. Ik kreeg bij de eerste alles tegelijk, weëen, verlies van de slijmprop, afscheiding en gebroken vliezen dus niks volgens de boekjes. Ik hoop voor je dat het nu dus echt begonnen is en dat je gauw je kleine uk in je armen kunt sluiten!
Succes en hou ons op de hoogte!

Groetjes,

Puk

Hoi,

spannend hoor of het echt begonnen is of niet.
Ik heb vanmorgen ook een paar kleine spoortjes rode afscheiding.
Ik schrok er eigenlijk beetje van en dacht: Is dit we  goed.
Maar jullie hebben dat dus ook wel gehad?
Ik ben nog maar 36.3 weken dus beetje vroeg vind ik.
Bij de vorige ben ik ingeleid en had toen nog niks geen kenmerken van een beginnende bevalling dus weet niet zo goed wat nu wel en niet mag.
Zouden jullie het gewoon even aan blijven kijken of toch aan de bel trekken?

Een onzekere moeder.

Nou de hele dag misselijk en af en toe harde buiken maar nog niet echt weeen oid.
Ook niet meer veel bruin/rood slijmverlies.

Ben wel heel erg moe, gelukkig komt me man zo thuis en dan ga ik even in bad en op bed liggen denk ik.

Hou jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan