zou het bijna beginnen

hallo

nou vanacht dacht ik dan echt dat het ging beginnen ik had om de haverklap het gevoel van een harde buik en het trok onder in mijn buik helemaal samen soort van krampen zouden dit dan iets van weeen of voorweeen zijn? ik weet echt niet hoe dat moet voelen.

groetjes

Geloof me.... een echte wee herken iedereen. Denk zo lang mogelijk dat het nog niet begonnen is. Pas op het moment dat je ze moet weg puffen. Anders gaat het vaak heel lang duren!

Succes!

Hoi,

Ook ik zit nog steeds in afwachting heb ook al sinds 3 dagen last van harde buiken en soms zelfs krampen dat ik amper op kan staan maar de weeen laten echt nog even op zich wachten! De eerste is 11 dagen later dan de uitgerekende datum geboren dus ik hoop toch wel dat deze wat eerder komt want ben het nu toch wel een beetje zat aan het worden.!
Nou hoop dat het bij jou ook even door zet en dat we dan snel onze kindjes in onze armen mogen houden!
Maar als je weeen krijgt dan weet je wel dat het echt serieus begonnen is hoor haha (helaas) maar ja ik heb er voor over 1 dagje pijn en de rest van je leven een leuk kindje:D

Groetjes Nicole (39+5)

Terug
Bovenaan