Zou het dan echt weer zo zijn? Durf bijna niet meer te hopen.

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve mensen,

Ik heb 2 testen gedaan 1 van de apothekerstest die was licht positief. Was licht streepje maar wel zichtbaar. En een digitale van clearblue daar stond op ''zwanger''. Eerlijk gezegt durf ik gewoon niet te hopen op een zwangerschap. In februari heb ik ook positief getest (was gelijk na stoppen met de pil raak.) 2 weken lang.. en na 2 weken overtijd te zijn kwam de menstruatie. (Vroege miskraam?)
Zou ik nu dan toch echt weer zwanger zijn?? Heb verder ook nog geen symptonen waarvan je zou kunnen zeggen dat ik zwanger ben. Als het zo zou zijn ben ik 4 weken.

Hey Sheba,

Wat spannend zeg! Ik denk dat je wel zwanger bent, want een test kan alleen positief zijn als er zwangerschapshormoon in je urine zat. Het is heel goed mogelijk dat je in februari toch een vroege miskraam hebt gehad.
Maar een streepje is een streepje zeggen ze altijd! En je hebt twee verschillende testen gedaan die allebei positief waren (die van Clearblue 'Zwanger' is wel heel duidelijk toch?), dus ik denk dat ik je mag feliciteren! (al snap ik je onzekerheid ook heel goed...je wilt het tóch zeker weten voor je blij wordt)

Ik had met mijn zwangerschap ook nog geen symptomen trouwens, dat begon pas rond de 6 weken. Deze zwangerschap is helaas eind augustus geëindigd in een miskraam. Komende woensdag is mijn NOD en als ik een positieve test zou hebben, zou ik het denk ik eerst ook niet geloven...

Succes en laat je nog even weten hoe het verder is gegaan?
Liefs Elin

Eline bedankt voor je berichtje.
Wat erg voor je! Veel sterkte en hopelijk heb je ook gauw een positieve test in handen!!! Ik verheug me ook nu nergens op vooral door de eerste ervaring. Want dan is de klap erg hard. Ik heb trouwens net wéér bij de kruidvat 2 testen gehaald. Kruidvat eigen merk 2 voor 5. En daar was ook een streep duidelijk te zien. Niet een donkere maar een lichte duidelijke streep. En de clearblue indicator ofzo er stond zwanger 1-2 dus ik kan er niet meer omheen. Het voelt zo onwerkelijk, echt! Het liefst ben ik de hele dag misselijk hahaha. Wel heb ik de laatste tijd dat ik sneller moe ben, humeurig, en ik slaap onrustig. Liefs Sheba.

hoi,
toen was je net gestopt,kan toen zijn dat je slijmvlies nog dik genoeg was.dan een vroege miskraam heb gehad.
hoop voor je dat deze keer echt raak is.
ik zie me eigen verhaal.ik had ook van de kruidvat,ook lichte streep toen ook digitaal cb gehaald.stond op 1-2 weken.
nu kan je echt niet meer onderuit.
gefeliciteerd.wel genieten he.snap best dat je bang bent,maar je moet ook van gaan genieten.de tijd vliegt voorbij.
gr marjan

Bedankt Marjan! Het is gewoon zo onwerkelijk.. ook omdat ik nauwelijks kwaaltjes heb maakt me dit zorgen. Ik ben nu 4 wkn en 2 dgn. Of hoeft dat helemaal nog niet zo te zijn?

hallo sheba

gefeliciteerd, bij mij begonnen de kwaaltjes bij een week of 6 zwangerschap,
geniet er maar van ik ben daarna 4 maanden dag en nachtr misselijk geweest;)

Dankjewel meiden!!!!! Vandaag schrok ik wel heel erg hoor.. ik heb namelijk een blaasontsteking en met plassen, Sorry voor de ''details'' voelde ik iets snotterigs was het witte afscheiding met een heeel klein ietsie pietse rozig bloed. Ik ben nu erg bang???? :(

Terug
Bovenaan