zou het dan echt?

A

Anoniem

Guest
goedemorgen allemaal
vanmorgen heb ik een Kruidvat test gedaan(2voor 5)
Er kwam binnen een paar minuten een hele lichte streep te staan, manlief zag hem ook. Toen meteen nog maar een CB digitale test erachteraan gedaan en deze gaf niet zwanger aan. Wat moet ik dan geloven? Volgens mij zijn de kruidvat testen wel gevoeliger dan de CB. Heb nu geen testen meer,dus dinsdag nog maar een keer testen. Moet morgen van 7.00 tot 18.00 werken dus kan er geen doen s'morgens. Ik durf nog niet met zekerheid te zeggen of het echt zo is, maar de kans is vrij groot volgens mij.

de ene test is gevoeliger dan de andere dus ik denk dat je zeker nog een test ken doen om te zien of het werkelijk zo is wat je zal
of ga naar de huisarts aangezien die meestal wel een goedbetrouwbare test heeft hier betaal je ook vor
maar een streep is een streep dat is zeker zo ja

iedergeval alvast fellie

inderdaad is de ene test gevoeliger dan de andere test. je zegt dat je de cb test gelijk daarna gedaan heb had je urine opgevangen? zo niet dat heb je kans dat de urine van de tweede test minder geconcentreert was waardoor er niet zwanger op stond. test van de week nog een keer dan moet de test duidelijker zijn.

liefs hilda

Hoi Hilda
Ik had de urine opgevangen dus het was dezelfde urine. Ik heb even op internet gekeken, de digitale test van CB schijnt idd minder gevoelig te zijn. De digitale test met indicator schijnt wel gevoeliger te zijn als die andere(per 3 verpakt). Dinsdag dus maar even de test met indicator halen, want die vage streepjes vind ik maar niks.
liefs

ze zeggen een licht streepje blijft een streepje kan alleen opkomen als er zwangerschapshormonen in je urine zitten. maar als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een test doen
ik zou ook een echte dikke streep willen zien voordat ik het geloof.
succes

CB is inderdaad minder gevoelig!
Streep is streep hoor! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
De test reageert echt alleen op HCG en dit heb je echt alleen als je in verwachting bent.
(of als je in verwachting bent geweest..)

Het HCG hormoon verdubbelt om de zoveel dagen. Grote kans dat je morgen een duidelijkere test in handen hebt.

Liefs

Terug
Bovenaan