Zou het dan eindelijk...??? Wie heeft hier ervaring mee??

A

Anoniem

Guest
Ik heb ergens gelezen dat als je zwanger bent, de ovulatietesten positief aan blijven geven.

Nu ben ik deze maand door blijven testen na mijn eisprong (afgelopen maandag) en de testjes worden weer steeds positiever: het tweede lijntje wordt elke dag donkerder.

Weet iemand of dit waar is en of ik nu zwanger kan zijn??

Ik hoop niet dat het een fabeltje is waarvan er zoveel de ronde doen...

Liefs, Daycey

Ik durf hier niet echt antwoord op te geven. Heb namelijk in september ook ovulatie testen gebruikt 5 stuks en alle 5 waren ze positief. hab vervolgens een zwangerschaptest gedaan waarvan 2 positief en 3 negatief. morgen hoor ik of ik wel of niet zwanger ben heb urine ingeleverd bij de huisarts. ik hoop dat die 5 ovulatie testen gelijk hebben en dat ik zwanger ben.

liefs hilda

Ik hoor het graag van je!! Spannend, maar onwijs leuk als het allemaal positief zou zijn!

Sterkte!

hmm ik durf hier niet veel op te zeggen maar zo kort na je eisprong kan het nog niet te zien zijn op welke test dan ook! Weet je zeker dat maandag je eisprong is geweest omdat de test steeds donkerder word? Hier is het echt 1 dag een lichte streep, volgende dag donkere streep en dag erna niks meer!

Hoop natuurlijk dat het raak mag wezen!

Ik weet adhv testen dat maandag mijn eisprong is geweest. Ik had toen een erg donkere streep.
Ik heb nu al 2 dagen een streep die steeds donkerder wordt. Ik weet ook niet meer goed wat ik moet denken. Twee keer een eisprong lijkt me ook onlogisch...

twee keer een eisprong kan wel maar is een uitzondering. kennis van mij heeft zo een tweeling gekregen die zich tien dagen scheelt.ze zijn wel op dezelfde dag gehaald.komt wel bijna nooit voor.
groetjes esther

oke, Wist niet dat het kon... Zou wel echt iets voor mij zijn trouwens...
Een tweeling lijkt me trouwens super!

Heej darcey,

weet je al iets meer? Wanneer mag je testen?
Gr.Yvon

Terug
Bovenaan