zou het dan nu doorzetten?

Dag meiden,

Gisteravond begon het met harde buiken om de 10 minuten. We gingen slapen en rond 4 uur vanmorgen werd ik wakker van buikpijn die regelmatig terugkomt. Ik zit nu te timen en zie dat het om de 3-5 minuten komt en ongeveer 30-40 sec. aanhoudt. Lijken me dus geen echte weeen. Alhoewel ik dit nog niet eerder heb gehad, denk ik dat ik de vk nog maar niet bel. Ik moet me wel concentreren op de pijn, maar het trekt ook snel weer weg.
Spannnend! Hopen dat het snel doorzet.

Nou dat klinkt mij toch wel in de oren als weeën hoor.
Om de 3-5 minuten. 40 sec.
Hoop dat t door zet.

Wat mij betreft ben jij nu aan de beurt.

Zet em op en hopelijk snel een mooi berichtje van jou.

Je kunt het!!!!!!

nou, het zet nog niet door. Ik heb vanmorgen vk gebeld omdat het toch best heftig werd. Zij raadde me aan om eerst te gaan douchen en dan te kijken of het doorzette. Nu is het weer afgezakt. Ze heeft me nog gebeld om te vragen hoe het nu is, maar ik voel nu minder dan vannacht. Net wel een deel van de slijmprop verloren.
De vk zegt dat als ik de hele dag doorga zonder dat het iets oplevert, ik voor de nacht wel slaapmedicatie kan krijgen, ook omdat ik gister ook een onrustige nacht heb gehad.
We houden de moed erin, het zal toch wel een keer doorzetten...

Ooh balen!!!
Maar goed. Slijmprop verloren. Het zit er nu toch echt wel aan te komen.
En slaap medicatie? Om goed te slapen bedoel je?

Vermoeid allemaal he. En je weet....na je bevalling mag je ook gelijk aan de bak.
Die gebroken nachten zijn echt wel weer ff wennen hoor....zucht. Ben ook zwaar vermoeid. Maar goed.

Je wil natuurlijk dat t lekker doorzet. En dat je je kleine vent kan bewonderen.

Ik duim voor je. Heb zo'n gevoel dat t echt niet lang meer gaat duren!!

Sterkte!

Nou hoop voor je dat het toch doorzet. Klinkt voor mij ook wel als weeen. Ik moet verlosk bellen als het 1 min aanhoud en om de 3-5 min een uur lang komt. Succes iig :)

Terug
Bovenaan