Zou het dan nu goed gaan...????

Hoi,
ik heb in maart 2012 een mk gehad. Toen een jaar lang geen zwangerschap; in febr 2013 toch eindelijk een lichte streep op de test. Die bleef maar steeds zo licht. Op 7 weken bij de gyn: niets te zien. Een par dagen later menstruatie. Dus mk nummer 2. Nu heb ik 1 dag na NOD een heeeel licht streepje kunnen ontdekken. 5 dagen later was het nog steeds erg licht. Nog eens drie dagen later was de streep iets duidelijker. Phoei !! Het kan een late innesteling zijn waardoor de HcG nu pas gaat toenemen. We lopen nu wel ongeveer een week uit.
Nu maar hopen dat het stand houdt. Heb wel hoop en voel in mijn buik wel wat gebeuren. alle symptomen zijn ook aanwezig. Maandag naar gyn voor echo nr1. Tjah, ben dan ook 41; ik weet dat risico op mk wel groot blijft. Toch willen we dit heel graag; onze 2e kind.

Wat is dat spannend Yasmoen. Ik kan me voorstellen dat je met de eerdere ervaringen het liefst een knalstreep op de test had gezien. Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter ook pas laat een duidelijke streep. De eerste strepen (echt pas na NOD) waren bijna onzichtbaar.

Hoe is de echo geweest vandaag?

Terug
Bovenaan