A
Anoniem
Guest
<p>Hallo ladies,</p><p>Aangezien in nieuw ben, zal ik even kort mijn situatie uitleggen.</p><p>Toen ik mijn vriend leerde kennen was het al duidelijk dat hij "traag/zwak zaad" zou hebben. Nu is het zo dat ik sinds 20/10/2018 van de anticonceptie af ben, om te kijken hoe het zich zou voortbrengen. Nu heb ik sinds de verwijdering van dr mirena spiraal het geluk dat ik een regelmatige cyclus heb van 28 dagen. 1 keer is het voorgekomen dat het 1of2 dagen later was, maar verder keurig zoals ik berekend had. De eerste 2 maanden ben ik er wel echt volop mee bezig geweest en later wat minder. Mensen zeggen wel eens...het komt wanneer je het niet meer verwacht...zo ook deze week, waarna ik na alle hectiek voor het regelen van een nieuwe auto besefte...dat ik 6 dagen overtijd ben! Nu vanmiddag een testje gedaan en daar kan ik toch echt naar mijn idee een plusje uithalen,welliswaar heeeel licht....zou het dan toch op natuurlijke wijze "gelukt" zijn?</p><p>Graag jullie mening over onderstaande foto's (zelfde test, later in de middag uitgevoerd). Qua symptomen niet veel kwaaltjes moet ik eerlijk zeggen. </p><p>-mijn vriend zei vanavond dat ik de afgelopen week sneller geïrriteerd/chagrijnig ben.</p><p>-gevoelige/pijnlijke tepels.</p><p>-opgeblazen gevoel/buik</p><p>-veel luchtproductie haha zowel boeren als winden.</p><p>En last but not least....ontzettend moe.</p><p>Liefs wondertje</p>