Zou het dan toch...?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik moet even van me afschrijven hoor, want wordt gek van de zenuwen hihi.

Ik heb de laatste tijd last van vage klachten. Misselijk, duizelig, steken in mn onderbuik, opgeblazen gevoel, heel erg moet, futloos  etc.
3 aug was mn eerste dag van mn ongi en mn NOD is 26 aug. En het is nog maar de 2de ronde.
Nu heb ik op babybrabbel zo'n internet test gedaan..ja wel eerlijk ingevuld, en volgens hun berekeningen heb ik voor 82% kans op dat ik nu zwanger ben. En als het dus zo is, dan ben ik volgens hun 4 weken heen. Maar kun je dan al last van kwalen hebben...lijkt mij erg vroeg nl.
Ik ben bang dat ik me teveel in mn hoofd haal en toch iets teveel aan het hopen ben.
Helaas kan ik nu nog niet testen en moet ik iig wachten tot volgend weekend...geloof dat ik gek wordt deze week
Ook heb ik de laatste tijd het idee dat ik onvruchtbaar ben, waar ik het weg haal geen idee, maar het laat me niet los.
Gister sprak mn nicht me trouwens aan op msn....ben je zwanger zegt ze! He hoe kom je daarbij zei ik....gewoon dat voel ik zegt ze. en zij is niet de enige die tegen mij over zwanger worden begint. mn collega's en vriendinnen beginnen ook al.
Zou ik t uitstralen ofzo??? Het begint gewoon te spoken in mn omgeving hahaha.

Maargoed nog maar een weekje wachten....zal een hele lange week worden denk ik

Liefs

Oei meis, erg he, die laatste dagen.
Ik herken je verhaal helemaal. Helaas was ik niet zwanger. Nou moet ik zeggen dat die symptomen bij jou duidelijk lijken hoor. hahaha

Ik wens je heel veel sterkte de komende (lange) week.
Succes!!! Liefs Annet

Dankje ik hoop ook dat ik t volhou
Op babybrabbel las ik dat ik 2 dagen voor mn NOD een thuistest kon doen.
Nou valt dat precies op mn vriend zn verjaardag.....ik kan m geen mooier cadeau geven. Denk dat ik toch maar vast ga testen woensdag hihi

Terug
Bovenaan