Zou het dan toch?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Heb een vraagje omdat ik het zelf allemaal even niet weet.

Heb last van deze klachten:
- een ongi-gevoel terwijl mijn nod pas 22-7 is en het houdt de hele tijd aan, terwijl het bij mij anders met vlagen komt
- mijn borsten voelen zwaar aan en mijn tepels lijkt net alsof er 200 volt op staat
- moet echt superveel plassen, ook 's nachts.

Verbeeld ik het me in of zou ik echt zwanger zijn?

Wordt gek van mezelf, wil het zoo graag.

Lieve lollifantje,
probeer jezelf niet gek te maken zo ver nog voor je NOD. Je eisprong is nog niet zo lang geleden dan denk ik, daar kan het ook mee te maken hebben. En als je echt bevricht bent, wat ik natuurlijk voor je hoop, dan denk ik niet dat je dat nu al kunt voelen. Dit is vast niet wat je wilt horen, maar ik weet uit eigen ervaring hoe je lichaam je voor de gek kan houden en bedoel het echt goed.
Ik weet niet of je al lang bent gestopt, maar zeker in het begin, dan voel je van alles. en als je er echt heeeel erg op let wat je allemaal voelt kan je ook je ongesteldheid "tegenhouden", dan bezorg je jezelf alleen maar een teleurstelling.
Misschien beetje te realistisch hoor meid, maar ik was in het begin net zo als jij, maar nu, 2 miskramen later, ben ik zo hard met beide benen op de grond gezet dat ik het echt maar op me af laat komen., Al droom ook ik natuurlijk af en toe weg als ik weer wat geks in mn buik voel.
Probeer van deze periode te genieten.
Maar ik hoop natuurlijk dat je klachten echt wijzen op een zwangerschap....

Liefs,
Danielle (NOD ± 24 juli)

Hey,

Zou het soms kunnen dat je je ovulatie voelt of heb je die al gehad.
Heb ook NOD rond 21 a 22 juli dus kunnen we samen aftellen he!

Liefs Caroline

hallo,

Bedankt voor de reacties, moet er ook niet teveel mee bezig zijn,maar ja, dat gaat zo vanzelf.

Hoop ook zeker niet dat ik het me inbeeld maar het voelt gewoon zo anders, heb mijn eisprong trouwens al gehad, die voel ik.

Was net bezig met de was en toen kreeg ik de wasmand tegen mijn borsten, nou dacht dat ik door de grond ging, zo gevoelig zijn ze!!!!!!

Ga maar rustig afwachten en dan merk ik het vanzelf wel, duurt alleen nog zo lang

heb je die klachten nooit eerder gehad rond je eisprong?
Ik zit ongeveer in dezelfde periode van mn cyclus en voel mn eisprong meestal ook. Nu voel ik dat echter al een week, dus snap wel een beetje wat je bedoeld. Maar ik ga er echt vanuit dat het met mn ei te maken heeft en dat je een evt zwangerschap nu echt nog niet kunt voelen.
Maar het wachten kan idd errrrug lang duren...
en we wachten, wachten, wachten..... maar het wordt vanzelf 21 juli toch.

succes

Danielle

Terug
Bovenaan