zou het dan toch???

A

Anoniem

Guest
hallo ik had vorige week zaterdag  ongi moeten worden, en heb toen gezegd ik wacht tot donderdag en dan test ik en ja hij was negatief,maar nu 3 dagen later en 1 week overtijd nog steeds niet ongi .wat zouden jullie doen ?,wanneer weer een test???groetjes:)

Dat is wel spannend ja.. Ik moet zeggen dat ik ook geen ster ben ik het geduldig wachten om te testen. Ik was nog geen dag overtijd (wel was ik altijd heel regelmatig en bijna op de klok dus toen ik een paar uur te laat was had ik al een test te pakken haha), toen ik een heeeeeel vaag streepje zag. Toen heb ik 2 dagen gewacht en nog een test gedaan. Deze was ietsjes duidelijker, maar pas na een week overtijd had ik echt een vette streep...
Het ligt er natuurlijk ook aan of je net gestopt bent met de pil (want anders ben je misschien nog aan het "ontpillen"), maar als je vrij regelmatig bent zou ik toch gewoon nog een test doen.
Veel succes en laat nog wat weten hé...
Groetjes Anne-Marie

Ik zou het proberen nog een test. Het schijnt dat je HCG gehalte het hormoon wat de test meet elke dag of elke twee dagen verdubbeld. Dat zou betekenen dat als je zwanger bent het nu al verdubbeld moet zijn. Succes
groetjes the mama

hoi lena

ik herken mijn situatie er g in die van jou
zit nu op dag 35 en gisteren negatief getest
voel ook niet dat ik ongi ga worden
al vanaf maart geen anticonceptie meer en normaal een cycl van 28-21 dagen
ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben (zou he niet kunnen gelove) maar ga woe weer testen en anders naar de ha en jij?
wat is jou plan en je normale cyclus

ik voel me je mee succes xx

he warom ga je niet naar de huisards die kan je vast meer vertellen en eventueel doorverwijzen naar je gyn

v.r.g. fleur

hoi hoi bedankt voor jullie reactie ik ben al een half jaar gestopt met de pil maar sinds deze maand zijn we het echt aan het proberen hiervoor hebben we het even veilig gedaan ,mijn cyclus is steeds tussen de 35 en 40 dagen maar vandaag zit ik al op dag 51 ik denk maar dat ik morgen een test koop en hem dan woensdag ochtend gaat doen ik hou jullie op de hoogte groetjes:)

HOI Hoi..
Ik zou inderdaad gewoon nog een testje wagen..
Ik zal voor je duimen.
Liefs pas

Terug
Bovenaan