...zou het dan toch ......

A

Anoniem

Guest
hoihoi dames.

Vanochtend vroeg heb ik een test gedaan, een officiele huisartsen test van mn werk. En ik zag een vaag streepje!!!!!!!!
Zou ik dan toch zwanger zijn ondanks dat ik de pil gebruikt heb????
officieel moet ik zondag of maandag ongesteld worden maar ik heb zoveel kwaaltjes die op zwangerschap duiden...
Ik ga maandag nog een keer testen om het zeker te weten..
maar inprinsiepe streep is streep tog ?? vaag of duidelijk.

groetjes silvia

wij zeggen altijd streepje=streepje

ben je van plan om zwanger te worden? (denk het wel anders was je hier niet op t forum)
spannend tot maandag in iedergeval.

liefs esther

hoi esther

nou wij waren dik 8 maanden pilloos en we hadden om bepaalde redenen besloten om maar weer met de pil te beginnen en de wens voor een tweede even uittestellen.
dus ben   ik na mijn menstruatie 18 nov weer met de pil begonnen maar sinds een kleine week heb ik zere borsten en donkere tepels en dnkere schaamlippen. ik voelde me raar en dacht dat ik misschien wel zwanger zou zijn. Ik ben namelijk niet op de 1e dag van de menstruatie begonnen met de pil maar een week na de eerste dag van de menstruatie.. niet echt vijlig dus

maar als ik zwanger ben zijn we supper blij natuurlijk!!!!

groetjes silvia

extra spannend dus!!!!

zijn wel duidelijke verschijnselen, heb net ook je andere berichtje gelezen.
als ik al diie tekenen had zou ik een gat in de lucht springen en er stiekem vanuitgaan dat ik zwanger zou zijn.

liefs es

Een streepje is een streepje, over een paar dagen is het vast een dikke, vette streep geworden!! :-D

Liefs, Line

hoi hoi
ja ik weet niet anders of een streep is een streep.dus niet om het een of ander maar volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger.gefeliciteerd meid.
liefs sil

hoihoi

ben ik weer,
tja voor mijn gevoel denk ik ben zwanger het kan gewoon niet anders... Maar omdat ik 2 maanden terug een miskraam heb gehad wil ik me er niet te veel op verheugen denk ik.. Ik denk steeds ach ik wordt morgen gewoon ongesteld of ach het zal wel verbeelding zijn. Maar als ik dan voor de spiegel sta en mijn borsten bekijk met al die donkerblauwe aderen erop en donkere kringen om mijn tepels denk ik nou die test is niet meer nodig...

hahaha, vanochtend weer getest maar heb m niet goed uitgevoerd ggggrrrrrr, verscheen niet eens een controle streepje..

Dus morgen nog een poging en dan moet ie donkerder zijn...
DUIM VOOR ME OK.EE....

Liefs silvia

Terug
Bovenaan