Zou het dan toch?

<p>Hoi dames,</p><p>We zitten op dit moment in ronde 5 voor ons eerste kindje. Ik word er zelf helemaal naar van en erg onzeker. Veel mensen in onze omgeving kondigen het fantastische nieuwe aan zwanger te zijn. En het voelt alsof het bij ons maar niet lukt. <br /><br /></p><p>Nu zou ik gister ongesteld moeten worden. We gebruiken al een aantal rondes ovulatie testen en deze was super donker op 15 maart. Ik voel me ongeveer een week erg misselijk en moet van ei kokhalzen. Verder nergens last van, geen last van mijn borsten( wat ik normaal bij een menstruatie wel heb) en geen hele erge krampen. Normaal kan ik zoveel ei eten als ik wil haha. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan maar deze is negatief. Geen tweede streepje te bekennen. Mijn vriend keek en zag toch echt een licht streepje. Zou het dan toch..</p><p> </p>

Hi!! Ik heb ook precies op 15 maart een positieve ovulatie test gehad! 
ik wacht nu op mn menstruatie... ik durf niet te testen omdat ik ook bang ben dat ik weer teleurgesteld wordt.
ik hoop voor je dat je toch zwanger bent! En ja voelt echt niet fijn als iedereen om je heen toch goed nieuws krijgt en jij maar telkens niet.. maar ik denk maaar zo, zij hebben ook waarschijnlijk een hele lastige weg bewandeld om uiteindelijk zwanger te worden! We horen en zien alleen maar de positieve reacties natuurlijk maar nooit de weg erheen!

succes!

Hoi Olief,

Wat spannend voor jullie! Ben heel benieuwd. Snap je gevoel helemaal, telkens weer de teleurstelling. Hoeveelste ronde is het voor jullie? 

Soms denk ik ook wel eens dat we het veel te graag willen. Misschien wil het daarom wel niet. Er zit niks andersom dan wachten. Als ik over een aantal dagen nog niet ongesteld ben zal ik nogmaals gaan testen. 

En precies wat je zegt, je weet nooit hoe het bij een ander gaat. We blijven positief  en zal voor jullie duimen! 

Groetjes

Hoi Girafje, 
Hoe kan ik een foto toevoegen?
Ik zie nu zelf inderdaad ook een licht streepje. Dacht zelf misschien zo indroog streepje. Maar heb even gekeken maar het stickie is nog nat. Altijd zo naar dat onzekere hihi. Ben denk ik gewoon heel ongeduldig en we willen het zo graag. 

Groetjes

Terug
Bovenaan