<p>Ladies goedemorgen!</p><p>Wil het toch even van me af schrijven. We zijn nu 2 jaar bezig voor een kleintje van onszelf. Vorig jaar 2 keer een mk gehad met 7 weken. Bij de gyn geweest, maar dat ging eerst heel vreemd. Toch wel besloten al een zaadonderzoek bij mijn partner te doen. Was de eerste keer vrij slecht. Nu afgelopen maand een 2e onderzoek en die blijkt veel beter, dusdanig dat we gewoon samen een kindje zouden kunnen maken via de natuurlijke weg maar ook hulp kunnen krijgen via het zh.</p><p>Nu hebben we besloten deze cyclus af te wachten en als het niet raak is te bellen. Maar tot mijn verbazing blijft mn menstruatie uit.. Ik was er al vanuit gegaan dat ik gisteren kon gaan bellen, maar nu 2 dagen over tijd en nog geen spoor van mn menstruatie. </p><p>Ik weet dat ik gewoon zou moeten gaan testen om zekerheid te hebben, maar ben ook heel bang dat het ineens wel doorbreekt vandaag of morgen? dus durf niet teveel te hopen ?</p><p>Dames die in hetzelfde schuitje hebben gezeten en dit wel herkennen?</p>