Zou het dan toch?????

Hallo allemaal,

Sinds afgelopen vrijdag heb ik iedere keer van die ongesteldheidskrampjes, maar mijn nod is pas 6 juni.   En gister had ik ook een paar druppels helder rood bloed. Zou het dan toch eindelijk een keertje raak zijn? Het is onze 12 poging sinds we in de mmm zitten.
Heeft iemand ook deze symptonen gehad? Het duurt nog zo lang voordat ik mag testen.
We wachten in spanning af.

Groetjes Naatje.

Laten we allemaal hopen dat het zo is.

Is inderdaad vervelend als je pas volgende week kunt gaan testen, want eerder heeft echt geen zin.

Je moet gewoon leuke zomerkleding of iets dergelijks gaan kopen. Doet mij in ieder geval altijd wel goed. (je snapt dat mijn kast inmiddels uitpuilt, maar het doet wel goed als ik in een dipje zit).

Groetjes Jannie

Heeee Naatje  spannend hoor!

Ik heb geen bloed verloren toen ik zwanger bleek en bij mij bleef mijn buik in eerste instantie opvalland rustig. Maargoed het is bij iedereen anders dus wellicht betekent dit dat je zwanger bent! Dat zou GAAAF zijn zeg! Ik ga voor je duimen hoor!! Pffff nog een week wachten tot het definitieve oordeel. Ik hoop dat die week snel over zal zijn en je met goed nieuws komt!!!

lfs inge

Terug
Bovenaan