zou het dan toch.....

Hallo Allemaal,

De verloskundige heeft zoiets van laat die kleine nog maar even zitten....maar volgens mij denkt die kleine spruit in mijn buik er zo langzamerhand anders over.

Sinds vorige week 's nachts regelmatig voorweeën afgelopen nacht had ik echt zoiets van en nu gaat het gewoon beginnen...helaas na drie uur weeën en zo langzamerhand toch maar iets van laat ik mijn man maar eens wakker maken...zwakte het weer af.

Mijn gevoel zegt me  dat het niet meer lang gaat duren...maar op basis waarvan ik dat gevoel heb weet ik eigenlijk niet.

"t blijft een gek iets voor de eerste keer moeder worden!! Tegelijkertijd kan ik bijna niet wachten totdat ik ons kleine wondertje dan eindelijk in mijn armen mag houden.

Bianca

35w5d

hee hoi..

wat spannend voor jullie!!
ben benieuwd hoe het verder zal gaan.
meestal heeft je gevoel met zulke dingen wel gelijk, maar idd kan jullie beebje beter nog even blijven zitten he!!

succes meid

Wat een spannendne tijd he? ik hoop ook net als jou om mijn beebje lekker snel in mijn armen te moegn houden. Maar het natuurlijk nog wel wat beter om het nog even te laten zitten tot minimaal 37 weken.

Maar je hebt best wel vroeg al last van vorweeeen. kan het geen kwaad volgens de verloskundige?

Ik hoop dat de tijd lekker snel gaat en je je beebje snel in je armen mag houden.

Gr. Joyce

Spannend hoor.

Ik ben benieuwd of je gevoel goed zit. Mijn gevoel zegt dat het hier nog wel even kan duren en ik hoop dat ik het mis heb! Voor jou hoop ik dat ook, in elk geval tot die 37 weken.

Ik word wel links en rechts ingehaald door minder lang zwangeren :) Van de pufclub zijn er al 2 bevallen die allebei 1 week korter zwanger waren dan ik.

Groetjes, mus (38+6)

echt spannend !

Ook ik heb al zo'n 2 weken last van voorweeen volgens de verloskundige. Ben nu 35.4 weken en kan snachts bijna niet slapen van de krampen.
Maar mijn kleine ligt nog in een stuit dus moet veel plat liggen en om de week naar de verloskundige en gyn.
Maar als het goed is word volgende week donderdag een keizersnede gepland.
Dus dat word ook nog even afwachten.

Ben benieuwd hoelang het nog blijft zitten

Groetjes  Connie

Het blijft spannend...gisteravond wist ik helemaal niet meer hoe ik moest zitten/liggen van de weeën, steken in mijn bekken....en iedereen maar volhouden dat zwanger zijn leuk is....(als onze kleine schat er is straks zal ik er wel om kunnen lachen).

Vanmorgen gaat het wel weer maar dit was de derde nacht op rij met harde buiken dus zonet toch maar eens even met de verloskundige gebeld om te kijken wat ik hiermee moet.

Ik wordt zo snel mogelijk terug gebeld....dus toch maar weer afwachten het lijkt erop dat je al die weken niks anders doet dan wachten.

Bianca

36w1d

Terug
Bovenaan