Zou het dan toch....

A

Anoniem

Guest
Ik had 2 dagen geleden ongesteld moeten worden, maar ben het nu nog niet. Gisteren wel wat oud bloed in mijn onderbroek (sorry) en toen dacht ik nou morgenochtend ben ik vast ongi. Niet dus! Vaak gebeurt dit wel! Maar nu niet! Heb erg last van mijn buikspieren. Heb niet echt iets gedaan, waarvan ik spierpijn krijg. Ook heb ik een vol gevoel en heb een misselijk gevoel. Wat moet ik doen? Mijn man wil nog even wachten met testen tot komend weekend! Maar ik wil het zo graag weten!!!!! Hellup!!!! Zou het dan toch.......

Testuhhh!! als ie negatief is zegt je niets en als het positief is dan vertel je het m.

De testen van de kv 2 voor 5 euro schijnen het goed te doen en zijn ook wel betaalbaar dus...

Testen!!! Net wat esara zegt...negatief = niks zeggen en bij een positieve test is hij vast veel te blij om boos te worden!!

Ik ben benieuwd....
Liefs ciomama

ik zou niet zolang kunnen wachten met testen hoor.
gewoon testen kon je man niet overtuigen dat het ontzettend moeilijk is voor vrouwen om te wachten met testen.

succes en hopelijk een mooie positieve test deze week.

Ik zou ook in dubio zitten!
Mijn man zegt ook wachten tot het weekend, heb vandaag mijn NOD maar ook klachten, maar nog geen bloedverlies. Hij zegt als je dan nog overtijd bent dan weet je het al en dan pas testen om het te bevestigen.
Maar zou het liefste nu willen doen, maar wacht ook nog even. Een negatieve test vind ik zo vervelend om te zien. En het is zo speciaal om samen te doen en samen een positieve test te hebben! Misschien kun je een compromi maken en nog even wachten en dan over 2 dagen testen.
ik heb ook weleens 2 dagen bruinverlies gehad en dan toch nog ongesteld geworden. Maar hetzelfde ook toen ik zwanger was. dus kan nog alle kanten op. Merk je niets aan je borsten? of een extreem vette huis?
Succes Bowi

Terug
Bovenaan