zou het dan toch?

Heb ik weer; zou eigenlijk donderdag naar de gyn moeten maar heb al de hele dag last van harde buiken, misselijkheid en last van mijn bekken. Moet ook iedere 15 minuten naar het toilet voor eigenlijk niks. Belt mijn schoonmoeder vanavond en ik het hele verhaal uit de doeken gedaan. Vraagt ze of ik niet verkeerd heb gerekend en zo'n beetje nu! ben uitgerekend.
Dus ik terug denken; zou kunnen. Heb 3 weken voor dat ik volgens mij zwanger werd een galblaas operatie gehad en de dag ervoor hebben we gevreeën. Mijn menstruatie was daarna niet meer dan wat oud bloedverlies dus dat kan het innestellen van het eitje zijn geweest en nu weet ik het dus niet meer. Ik denk dat ik het maar gewoon afwacht wat de nacht en de volgende dag brengen; maar slaap vannacht wel met telefoon en telefoonlijst naast mijn bed aangezien vriendlief nachtdienst heeft en ik alleen met dochter ben.

Heb je geen echo gehad? Vanuit daar maken ze toch een datum? Wanneer dacht je eigenlijk dat de uk zou komen? Toi toi! !

Meestal wordt er toch een 2e inschatting van de uitgerekende datum gemaakt aan de hand van de 1e echo en de 20 weken echo. Een verschil van een week zou dan al opvallen.
Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik een maand vantevoren al hele nachten voorweeën. Ik het begin dacht ik elke nacht nu gaat het komen, maar het was "wishful thinking" en ik heb nog meer dan een maand regelmatig hele nachten om het half uur, om de 15 minuten enz weeën gehad. Maar het zette nooit door en was zeker nooit om de 5 minuten dus geen reden om te bellen.

Terug
Bovenaan