Zou het dan weer niet zo zijn......

A

Anoniem

Guest
Ging ik net naar het toilet, en wat zie ik, een licht bruine afscheiding! Ik kon wel janken!! Meestal is dit het teken dat ik toch weer ongesteld ga worden! Maar ik ben nog steeds misselijk, heb steken in mijn buik en last van mijn borstspieren! Houdt mijn lichaam me dan weer voor de gek? Heb ik verkeerd geteld? Ik wordt hier echt gek van, kan wel janken!!!!

Maar als in inderdaad weer ongesteld ga worden, ga ik volgende week naar de dokter! Ik wil nu weten hoe dit allemaal kan!!! Na 10 rondes mag dat toch best???

Sorry hoor, maar voel me nu zo K**! Misschien valt het nog mee en zet het niet door, maar alle hoop is op dit moment even verdwenen!!!
Ik ben blij dat ik het even van me af kan schrijven!!!

He Mir,

Kop op meid!
Indien het weer je ongesteldheid is dan slepen wij je hier van het forum er wel doorheen. Kan me helemaal voorstellen dat je het beu bent. 10 rondes is lang genoeg. Zit zelf in de 6e en voel hetzelfde.

Zou zeker even naar de dokter gaan. Wie weet mag je wel naar de gyn omdat het bijna een jaar is dat je bezig bent.

Sterkte Mir en houdt moed!!

Roos

Dankjewel Roos, vind ik erg lief van je! Net wat ik even nodig heb! Zit wel de tranen erg hoog dit te lezen, maar kan het wel even gebruiken!

Dankjewel!

Hou jullie op de hoogte!

He Mir,
Herken je gevoel heel goed. Je lichaam kan soms ook echt een spelletje met je spelen! Onvoorstelbaar! Ben zelf in September vorig jaar met de pil gestopt en ook al een paar keer gedacht nu is het raak, maar helaas. Die onzekerheid is zo erg! Hang ook elke maand boven het toilet, gewoon neurotisch, of ik nog niet ongi ben!
Maar toch, houd de moed nog vast hoor! Wie weet, bij sommige duurt het gewoon langer voordat het ei gevonden is. Je kan denk ik best al naar de huisarts toe hoor! En zoiezo vragen staat altijd vrij.
Houd vol hoor!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan