Zou het deze keer raak zijn?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden.
Ben een tijdje een beetje stil geweest. Niet zo heel erg met het zwanger worden bezig geweest en een beetje stres achter de rug. Heb wel telkens jullie verhalen in de gaten gehouden.

Nou heb ik afgelopen maand ovulatietesten gebruikt en ergens vorige week mijn ei gespot en goed geklust. Vanmiddag kreeg ik wat menstruatiekrampen en ik kan nu nog helemaal niet ongesteld worden, veel te vroeg. Ik ben dus maar ff naar de wc gegaan en nu had ik bij het afvegen wat bruin/roze bloed.
Ik heb het opgezocht en toen zag ik staan dat dat wel eens een innestelingsbloeding kon zijn.
Ik ben heeel erg benieuwd, maar er zit niks anders op dan WACHTEN!!! Had een borrel in huis gehaald, maar die blijft toch maar dicht in de kast staan!

Hebben jullie al een keer iets zoals een innestellingsbloeding meegemaakt?

Liefs

Hoi,

Ik ken jou verhaal helemaal.
Ik heb 13 juli nod dag en had vrijdag en zaterdag ongesteldheids klachten, krampjes, last van rug.
terwijl dat ook niet kon.

afgelopen zondag 26 juni hadden wij een positieve ovulatietest.
is nu dus wachten, sinds vandaag zijn de klachten weg. eergister had ik ook wat rood/bruin spul in mijn slip, was minimaal maar het was er wel.

Lisje

Hey meid,

Ik hoop het echt voor je, maar maak jezelf niet te gek. Sinds wij aan t klussen zijn (5 maanden) heb ik elke keer vanaf een dag of 5 na ovulatie buik-ongi-pijntjes, en elke keer denk ik dan: ja hoor, nu is het echt raak! Maar helaas, ik word elke keer ongesteld en ik heb sinds die 5 maanden ook wat bloedverlies een dag of 6-10 na mijn eisprong. Veel te vroeg voor een ongi... En ook denk ik dan: innestelingsbloeding misschien? Misschien gebeurt er wel iets in mijn lijf, ik heb geen idee.
Hoe dan ook ik wil niet negatief klinken maar het kan dus alle kanten op. Ik hoop dat jij wel zwanger bent, het is zooo bijzonder!!!!

Hoi, spannend hoor. Ik heb elke maand klachten van mijn buik, en wordt dan ingesteld. Nu helemaal niks. Is ook vreemd, om mee te maken
Succes met wachten

Heey meid,

Ik ben dus zwanger en ik heb ook bruinig slijm verloren voor de positieve test. Dit was alleen rond mijn nod. Het is nu bijna over dus het kan best lang duren. Het zou dus de innestelling kunnen zijn maar misschien ook niet. Idd ''gewoon'' nog even afwachten. Ik weet het, er is niks moeilijkers dan dat!! Ik duim voor je meid dat je er gezellig bijkomt op het maartforum!!!!

Veel succes met wachten!!
Liefs ciomama

Hoii!
Je lichaam kan je goed voor de gek houden!!
Wij zijn nu met ronde 9 bezig en telkens dacht ik ook zwanger te zijn want voelde vanalles.
Bij ons is het dus nog nier gelukt.
Ik had ook weleens roze/ bruinig afscheiding wat later gewoon een ongesteldheid werd.
Ik wil je niet teleurstellen hoor maar houdt er rekening mee dat het niet zo is. Anders ben je daalijk zooo teleurgesteld (net als ik steeds)

Succes meid! Hoop voor je dat je wel zwanger bent!
Liefs, Mariel

Het lijkt wel of ik nu gewoon echt ongesteld ben (alhoewel het wel een beetje anders is), maar mijn cyclus is nooit korter dan 30 dagen geweest en gister was dag 21. Volgens mij had ik de 28ste of 29ste een positieve ovulatie test.
Ik snap er helemaal niks meer van! Ik wacht maar gewoon af en we zien wel, als ik meer weet, horen jullie het!
Liefs

Spannend! Lichaam zit soms raar in elkaar.
Liefs
Mieka

Terug
Bovenaan