Zou het door de groenten kunnen komen??

A

Anoniem

Guest
Mijn dochtertje heeft sins dinsdag (volgens mij was het dinsdag in ieder geval...) uitslag (eczeem?). Het begon op haar borst met echt een hele droge plek, maar gisteren deed ik haar in bad en zag ik dat ze ook in haar knieholtes en nog maar plaatsen van die droge plekken begint te krijgen.
Ik ben maandag begonnen met groenten...zou het daar van kunnen komen??
Ik heb gisteren de groenten maar even weggelaten voor de zekerheid en ga morgen even de dokter bellen opm te laten kijken wat het is.
Ze had een hele tijd geleden al wat last met haar huidje (droog) en toen zijn we op aanraden van het cb ipv zwitsal iets anders gaan gebruiken (weet even de naam niet meer...gehaald bij zo'n natuurwinkel) en dat hielp al goed, maar nu dit dus...

Wat vervelend zeg. Het zou overal door kunnen komen, ook door de groente, al hoor je dat niet veel. Misschien ook wel door het warme weer, omdat het ook in knieholte en zo zit?!
Ik zou idd even naar de dokter gaan.
Succes, Sil

Toen ik haar vanmiddag uit bed haalde was het weer erger geworden, snap er niks van..
Maar het kan inderdaad zoveel zijn he, ik heb haar groenten gegeven, het warme weer kan het zijn, ik heb haar zondag ingesmeerd met zonnebrandcreme etc etc
Ga morgen gewoon even bellen, en dan kijken wat de huisarts ervan zegt.

Anne heeft ook allemaal droge plekjes op haar huid. Ik heb geen idee hoe ze er aan komt. Ze heeft het al langer, dus het komt niet door het warme weer.
Van de dokter hebben we een hydrofiel zalfje, maar het werkt niets.
Ik ben benieuwd wat er bij jou gezegd wordt.

Volgens het CB en de HA ligt het maar heel zelden aan de voeding..
Het zou de warmte kunnen zijn.Luchtig kleden is dan een oplossing..
Met Sam gaan we morgen naar een kinderarts; ben benieuwd wat die er van zegt! Hou jullie op de hoogte!

Groetjes, Margreet

Terug
Bovenaan