A
Anoniem
Guest
Mijn dochtertje heeft sins dinsdag (volgens mij was het dinsdag in ieder geval...) uitslag (eczeem?). Het begon op haar borst met echt een hele droge plek, maar gisteren deed ik haar in bad en zag ik dat ze ook in haar knieholtes en nog maar plaatsen van die droge plekken begint te krijgen.
Ik ben maandag begonnen met groenten...zou het daar van kunnen komen??
Ik heb gisteren de groenten maar even weggelaten voor de zekerheid en ga morgen even de dokter bellen opm te laten kijken wat het is.
Ze had een hele tijd geleden al wat last met haar huidje (droog) en toen zijn we op aanraden van het cb ipv zwitsal iets anders gaan gebruiken (weet even de naam niet meer...gehaald bij zo'n natuurwinkel) en dat hielp al goed, maar nu dit dus...
Ik ben maandag begonnen met groenten...zou het daar van kunnen komen??
Ik heb gisteren de groenten maar even weggelaten voor de zekerheid en ga morgen even de dokter bellen opm te laten kijken wat het is.
Ze had een hele tijd geleden al wat last met haar huidje (droog) en toen zijn we op aanraden van het cb ipv zwitsal iets anders gaan gebruiken (weet even de naam niet meer...gehaald bij zo'n natuurwinkel) en dat hielp al goed, maar nu dit dus...