Zou het doorzetten?

Hey meiden.

Het is nu een aantal dagen flink aan het rommelen in mijn buik en rug. Ongesteldheidskrampen zeg maar.
Soms pijnlijk soms niet. Soms met regelmaat dan weer niet.
Ben benieuwd of het nu door gaat zetten.
Heb zelf stiekem mijn zinnen gezet dat ik morgen ga bevallen. Maar of dat ook echt zo is moeten we toch maar afwachten.

Ben het ondertussen echt wel zat.
Heb erg veel pijn aan mijn bekken. Langer dan 5 minuten lopen gaat niet meer. Draaien in bed doet ook heel veel pijn. Mijn ribben zijn nog steeds gekneusd en dus ook erg pijnlijk.
Ondertussen ook met de tweede kuur tegen spruw bezig.
Al met al mag ons beebje dus wel komen:)

Sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt.
Lees alle "discussies" wel maar heb niet altijd meer puf om te reageren, sorry.

Liefs danielle

Ohhh spannend hoor! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent! Ik heb weinig tot geen klachten, en vind het ook wel leuk geweest nu, dus in jou situatie.... Ben heel benieuwd of het een beetje door wil zetten! Je hebt vast heel snel je beebje in je armen!

Liefs

Super spannend zeg!!
Ik was al zo benieuwd hoe het met je gaat. Kan me goed voorstellen dat je er wel klaar mee bent, je bent officieel toch donderdag uitgerekend?
Ik hoop dat deze voorweeën snel om zullen slaan in echte weeën en je jullie kleintje snel in jullie armen zullen hebben!!
Wanneer moet je weer voor controle?

Ik moet nog ruim 3 weken...en heb de laatste dagen geregeld harde buiken...dat maakt me nerveus hahaha...kijk zoooo uit naar ons kleintje!

Heel veel succes!!!!

Liefs Brigitte

Danielle veel succes voor komende nacht. Als ik het zo lees zou het erg fijn zijn als het doorzet.
Probeer wat rust te vinden waar mogelijk. Succes

heej danielle ..ik hoop zo dat het door zet bij je ,,,
ik heb ook veel lastvan voor weeen maar die doen dus echt niks anders dan alleen mij een beetje peste !!,,, maar goed ik heb nog 4 weken te gaan ..
sucses meid

groetjes mandy

Hey Danielle,

Wat spannend! Hoop ook dat het door zet!
Ik dacht afgelopen zaterdag dat het zover was, maar helaas...
Heb bijna heel de dag door harde buiken.
Snap dat je het helemaal beu bent, hier nog één hoor!

Maar hoop dat je nu bevallen bent of aan het bevallen bent! :)

Sterkte en succes!

Groetjes Kim

He Danielle!

Ben benieuwd of het doorgezet heeft. Ik heb ook al een paar weken zo'n zeurende ongesteldsheidsbuikpijn, maar geen regelmaat in te ontdekken.
Hoop echt dat je snel kunt gaan bevallen want die laatste loodjes zijn voor jou wel heel zwaar als ik dat zo lees.

Succes!

Terug
Bovenaan