Ik wordt gek van de spanning!! Ik heb vanmiddag gewoon vrij genomen want ik kon me niet meer concetreren op mijn werk. en ik mag het nog tegen niemand vertellen(ehm..behalve mijn beste vriendin en mijn zusje dan...hihi)
Het is pas dinsdag en we moeten nog tot vrijdag wachten.
Dat een test nu al positief kan zijn! Ik heb meteen 4 extra testen gekocht en we gaan nu elke dag testen hahaha, erg he! Ik stond vanmorgen om 4 uur naast ons bed, groot licht aan en maakte mijn man wakker: volgens mij is hij gewoon positief!!!!!!!!!! Hij moest eerst zijn brilletje opdoen om het streepje te kunnen zien.
Ik heb al 2 dagen het idee dat er iets tegen mijn blaas aanduwt. En dat gevoel gaat ook niet weg. Bij mijn ongi voel ik kramp of steken maar niet een constant drukkend gevoel. Daarnaast heb ik gevoelige borsten maar dat heb ik wel vaker al moet ik wel zeggen dat ik het nu ook aan de binnenkant heb en normaal alleen aan de buitenkant.
Hoe kom ik deze dagen door???? Ik weet dat er nog heel veel fout kan gaan maar ik weet nu ook na 2 jaar dat ik dus zwanger kan worden (anders was de test toch niet positief geweest?)
Morgen gaan we weer testen!!!!! En hopelijk is hij dan wat duidelijker!
liefs
Marielle