Zou het echt??

<p>Nooit gedacht dat ik in een forum zo'n vraag zou stellen. Ik ben namelijk best nuchter en werk in de zorg..maar toch.. ik wil even wat voorleggen aan anonieme ervaringsdeskundigen ;-) </p><p>Ik ben vandaag 1 dag over tijd. Ik ben redelijk regelmatig ongesteld. Nu dag 27 wat op zich al lang is. Gisteren een (action) early test gedaan en die was licht positief. Maar hé positief is positief toch? </p><p>Vanavond 2 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven. Een early en een normale die beide positief waren. Geen knal streep maar toch wel echt zichtbaar na 2 minuten. </p><p>Ik heb alleen wel echt krampen al voelen ze anders dan als ik ongesteld moet worden. Ik heb ook en opgeblazen gevoel.Verder zijn mijn borsten enorm gevoelig. Dat is nu sinds een week en verergerd alleen maar eigenlijk. Niet normaal joh!</p><p>Verder ben ik de afgelopen maand goed ziek geweest (antibiotica, prednison, de hele rambam). Nu maak ik me wat zorgen om de krampen en het feit dat ik nog herstellend  ben en dit misschien niet mijn 'beste eitje' was.</p><p>Ik kan het nog niet echt geloven en mijn man nog niets verteld omdat ik het echt zeker wil weten. </p><p>Kunnen jullie deze stuiterende vrouw helpen met jullie wijsheid ?</p>

Mrlsla gefeliciteerd want ook een lichte streep is positief.  De krampen die je beschrijft is dat je baarmoeder zich klaar gaat maken en ook je organen een ander plekje geven. Hoort erbij!  Niks om je druk over te maken? geniet van het mooie nieuws ? leuk hoor...

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Een streep is een streep. Ik had 1 dag na nod ook een lichte streep. 2 dagen erna weer getest en hij was een stuk donkerder! Je lichaam is nu wat van slag vandaar die buik krampjes. Ik had ook buikkrampjes de eerste week nadat ik positief had getest. Hoort erbij!Snap wel dat je je zorgen maakt over je medicijn gebruik. Maar als het niet je beste eitje zou zijn was hij ook niet bevrucht geweest zou ik maar zeggen. Je kindje krijgt geloof ik de eerste weken ook nog geen voeding vanuit de navelstreng dus het kindje heeft er waarscheinlijk niks van gemerkt. 

Gefeliciteerd! Ik had ook krampen, die leken zelfs op krampen die ik maandelijks vanwege menstruatie had. Was daardoor ook in de war, maar inmiddels bijna 19 weken! Geniet. Of het kwaad kan, geen idee. Dat zou je met de huisarts of verloskundige kunnen bespreken. 

Bedankt voor jullie positieve reacties. Dat was denk ik even wat ik wou horen! De krampen zijn trouwens niets echt pijnlijk. Meer wat op de achtergrond aanwezig. Maar ik zal ze nu met een glimlach accepteren!De medicatie is wel gekozen met het idee dat ik evt zwanger zou zijn zou willen worden. Gelukkig dus! Ik had gewoon niet gedacht dat het deze maand zou lukken. Maar juist het even loslaten heeft dus geholpen!Bedankt nogmaals !!

Gefeliciteerd! Mooi cadeau zo aan het eind van het jaar. Wat betreft de lichte streep; ik bleef lichte strepen houden, zelf nog 2 weken later. Ik heb daarom een paar keer de clear blue test gekocht zodat ik het ook echt in tekst kon lezen. Maar lichte testen betekenen niks minder dan knaltesten, inmiddels 35 weken zwanger. De gevoelige borsten heb ik ook gehad tot week 10,  bakstenen! Elke keer als ik mij snachts omdraaide werd ik er wakker van. Gelukkig na 10 weken over ? kwam er pas later achter dat je ook warmte compressen kan kopen voor je borsten, dat had een hoop douchen gescheeld dus ik geef jou graag alvast deze tip ;-) Geniet van je zwangerschap! 

Bedankt Wila, Douchen is fijn maar niet zo praktisch continu ;) Ik ga de warme compressen dus zeker onthouden Inderdaad een mooie afsluiter van een mooi jaar!Bedankt voor je tips en jij nog genieten van verlof en de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan