<p>Nooit gedacht dat ik in een forum zo'n vraag zou stellen. Ik ben namelijk best nuchter en werk in de zorg..maar toch.. ik wil even wat voorleggen aan anonieme ervaringsdeskundigen ;-) </p><p>Ik ben vandaag 1 dag over tijd. Ik ben redelijk regelmatig ongesteld. Nu dag 27 wat op zich al lang is. Gisteren een (action) early test gedaan en die was licht positief. Maar hé positief is positief toch? </p><p>Vanavond 2 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven. Een early en een normale die beide positief waren. Geen knal streep maar toch wel echt zichtbaar na 2 minuten. </p><p>Ik heb alleen wel echt krampen al voelen ze anders dan als ik ongesteld moet worden. Ik heb ook en opgeblazen gevoel.Verder zijn mijn borsten enorm gevoelig. Dat is nu sinds een week en verergerd alleen maar eigenlijk. Niet normaal joh!</p><p>Verder ben ik de afgelopen maand goed ziek geweest (antibiotica, prednison, de hele rambam). Nu maak ik me wat zorgen om de krampen en het feit dat ik nog herstellend ben en dit misschien niet mijn 'beste eitje' was.</p><p>Ik kan het nog niet echt geloven en mijn man nog niets verteld omdat ik het echt zeker wil weten. </p><p>Kunnen jullie deze stuiterende vrouw helpen met jullie wijsheid ?</p>