zou het echt???!!

A

Anoniem

Guest
Ik kon het niet laten en heb de vroege test gedaan. niet met ochtend urine maar heb wel zeker 3/4 uur niet gedronken en geplast. (moest wel maar heb het op weten te houden).
Op de test zag ik een heel licht streepje. er moet een plusje komen. de horizontale streep was heel duidelijk (moet ook) maar zag ook meteen een vertikaal streepje opkomen. maar hij wel heel licht. heb zelfs de test uitelkaar gehaald om het beter te kunenn zien.
zou ik dan echt zwanger zijn? durf het nog niet te geloven, misschien zie ik het wel niet goed. ik ga morgen nog eens testen met ochtend urine.

Wauw Proudmommy, gefeliciteerd!!!! Volgens mij hoef je niet opnieuw te testen hoor en ben je gewoon zwanger! geniet ervan!

Je houdt de spanning erin! Morgen nog een test doen en dan is hij vast knalpositief!

Wat spannend lieverd! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik had toch ook 5 dagen VOOR nod al een licht positieve test en die werd steeds donkerder/duidelijker dus ik zou gewoon morgen en overmorgen nog een test doen en let maar op......die wordt steeds duidelijker!

Spannendddddddd! Ik duim heel hard.
Liefs Lynn.

pff vind het echt spannend. maar heb verder geen klachten, behalve heel veel afscheiding. ik ga maar naar bed denk ik des te eerder is het morgen ochtend. whahahaha

nou ik weet het niet... vanochtend om 6 uur getest. het streepje lijkt wel lichter dan gister. :( Je moet nu wel heeeeel goed kijken om hem te kunnen zien. er zit wel iets maar of dat nou het streepje is??? of gewoon de plek waar die zou moeten komen.. ik ben bang dat het toch niet raak is deze ronde. Zijn de kruitvat testen gevoeliger of minder gevoelig dan de clearbleu vroege test?

Normaal gesproken blijft hij harstikke wit weet ik uit ervaring....... Kruidvat is gevoeliger volgens mij. Wanneer is je nod? Misschien beter om erna te testen.....

Kom op het kan nog alle kanten op!

Terug
Bovenaan